Automobilio variklis yra pagamintas taip, kad jis optimaliai veiktų kai aušinimo skysčio temperatūra pasiekia 90°C. Pasiekus tokią temperatūrą optimizuojamas kuro tiekimas, alyvos klampumas bei visi kiti procesai. Tačiau, kol variklis nėra pasiekęs šios darbinės temperatūros, sunaudojate daugiau kuro ir sparčiau dėvisi įvairios detalės.
Kartais vairuotojai pastebi, kad variklis šyla gerokai ilgiau nei įprasta – kada tai normalu, o kada reikia imtis veiksmų?
Aušinimo sistemos problemos
Jeigu anksčiau variklis šildavo gerai, bet viskas pradėjo vykti ilgiau pastaruoju metu, tai gali būti, kad susidūrėte su termostato gedimu. Termostatas yra įmontuotas tarp variklio ir radiatoriaus. Jis skiria mažąjį ir didįjį aušinimo ratus. Užvedus variklį, skystis cirkuliuoja tik jo viduje (mažajame rate), o jam pasiekus darbinę temperatūrą atidaromas termostatas ir skystis cirkuliuoja pro didįjį ratą, kuriame yra ir radiatorius. Taigi, jeigu termostatas užsikirtęs atidarytoje pozicijoje, skystis visada cirkuliuoja pro aušinimo radiatorių ir labai ilgai šyla. Jeigu reikia termostato jūsų automobiliui, jį galite įsigyti čia: https://www.autoera.lt/catalog/category/termostatas.
Kartais problemą išsprendžia ir seno skysčio keitimas, sistemos nuorinimas, arba netgi radiatoriaus keitimas.
Žema temperatūra lauke
Savaime suprantama, kad žemoje temperatūroje variklis šyla ilgiau, todėl visiškai normalu, kad šaltą žiemą 90°C temperatūros variklyje teks laukti ilgiau. Kai kurie vairuotojai ryte užveda automobilį ir laukia keliolika minučių kol variklis apšils. Tačiau, daug geresnis sprendimas yra važiuoti iškart, bet lengvai.
Mažesni varikliai dažnai šyla ilgiau
Kartais automobilio variklis apskritai nepasiekia darbinės temperatūros. Jeigu, pavyzdžiui, variklis yra trijų ar keturių cilindrų ir dyzelinis, tai jis skleidžia sąlyginai mažai šilumos, o jeigu dar vairuojama tik mieste, tai variklis, veikdamas žemais sūkiais, degina mažiau degalų ir neįšyla. Žinoma, tam gali įtakos turėti ir aušinimo sistemos gedimai, todėl pravartu pasikonsultuoti su specialistais.
Prietaisų skydelyje staiga užsidegantis CheckEngine indikatorius gali būti nemaloni staigmena pačiu netinkamiausiu momentu. Tačiau yra būdas sumažinti nepatogumus » Daugiau
Šiandieninis pasaulis sunkiai įsivaizduojamas be išmaniųjų telefonų, kurie ne tik leidžia mums bendrauti, bet ir atlieka daugybę kitų » Daugiau
Nešiojami kompiuteriai tapo neatsiejama mūsų kasdienybės dalimi, tiek darbui, tiek pramogoms. Tačiau, kaip ir bet kuri kita technologija, » Daugiau
Vizitinės kortelės yra nepakeičiamas įrankis kiekvienam verslininkui, siekiančiam kurti gerą įvaizdį. Šios smulkios, bet esminės priemonės turi nemažai » Daugiau
Ieškote antklodės, kuri būtų minkšta, šilta ir tuo pat metu lengva? Atminkite, kad jos specifinės savybės priklauso nuo » Daugiau
Jei prireikė parduoti savo automobilį, vienas iš populiarėjančių pasirinkimų šiandien yra automobilių supirkimo paslauga. Tai gali būti puikus » Daugiau
Jei esate susidūrę su internetine rinkodara arba turite savo interneto svetainę, neabejotinai esate girdėję terminą „SEO“. Tai yra » Daugiau
Nors kulnas yra tik labai nedidelė mūsų kūno dalis, verta akcentuoti, kad jam suskaudus, gyvenimo kokybė tikrai pasikeičia » Daugiau
Dantis turime visi. Ko gero, puikiai žinome ir tai, dėl kokių priežasčių galime jų netekti: įvairios traumos, nepakankama » Daugiau
Tinkamo skardos tipo pasirinkimas yra pirmasis svarbus žingsnis ruošiantis lakštinio metalo lenkimui. Naudojamo lakštinio metalo tipas priklauso nuo » Daugiau
Parašykite komentarą