Šrifto dydis:
2022-07-27

Kaip iš anksto pasiruošti gimdymui?



Rubrikose: Patarimai

vaginaliniai kamuoliukai

 

Vos pastojus kyla džiugios mintys, tačiau kartu su jomis apima baimė, vis sukasi mintys apie gimdymą. Šiai dienai tiek internete, tiek knygose gausu informacijos apie gimdymą, todėl lengva pasimesti. Šiame straipsnyje pateiksime patarimus, kurie leis sklandžiai pasiruošti gimdymui ir bet šiek tiek išsklaidyti nerimastingas mintis.

Stiprinkite dubens dugno raumenis

 

 

Dubens dugno raumenų stiprinimas gali ne tik išspręsti šlapimo nelaikymo problemas, bet ir pagerinti makšties atsistatymą po nėštumo. Tad, jeigu jau planuojate šeimos pagausėjimą arba žinote, kad ateityje norėsite vaikų, reguliariai treniruokite dubens raumenis. Šiuos raumenis lengvai treniruoti leidžia vaginaliniai kamuoliukai.

Vaginaliniai rutuliukai skatina raumenų susitraukimus, todėl po gimdymo ištreniruoti raumenys greičiau sugrįžta į savo pradinę padėtį. Svarbiausia nepersistengti ir pradėti nuo lengvesnių kamuoliukų. Pradedančiosioms rekomenduojama rinktis didesnio nei 3 cm skersmens ir mažesnio (apie 50–70 g) svorio kamuoliukus. Pažengusios gali įsigyti sunkesnius nei 70 g ir mažesnius nei 3 cm skersmens rutuliukus.

Pastojus lankykite nėščiųjų mokymus

 

 

Tam tikras nerimas ir baimė – normalūs reiškiniai, kurie verčia pasiruošti gimdymui. Svarbiausia šiuos jausmus pastebėti ir neleisti šiems plėstis, o pažvelgti kas už jų slypi. Vos pastojusios moterys nerimauja dėl skausmo, komplikacijų gimdant. Kiekvienas žinome, kad nerimas dažniausiai kyla dėl informacijos stokos. Atsižvelgiant į tai, rekomenduojama lankyti nėščiųjų mokymus, kurių metu sužinosite daug naudingos informacijos.

Išsirinkite patikimą įstaigą

 

 

Kuo anksčiau pasirinkite gimdymo namus: apsilankykite juose, susipažinkite su įstaigos darbuotojais. Išsirinkus patikimą įstaigą iš anksto, būsite rami prasidėjus gimdymui, nes žinosite, kur važiuojate. Žinodami įstaigos įėjimą, automobilių aikštelės išdėstymą, sumažinsite blaškymąsi ir išvengsite papildomo streso.

Kalbėkitės

 

 

Atviri pokalbiai visuomet išsklaido abejones. Reguliarių vizitų metu drąsiai išsakykite visas mintis gydytojams. Savo srities specialistai atsakys į visus iškilusius klausimus ir padės nuvyti nerimą į šalį. Be to, būtinai kalbėkitės ir su savo šeimos nariais. Sakykite, kaip jaučiatės, kokie jausmai ir kodėl šie kyla.

Užsiimkite mylima veikla

 

 

Jeigu pastebėjote, kad pastojus didžiąją dalį laiko pradėjote galvoti apie nėštumą – prisiminkite, kokia veikla užsiėmėte prieš nėštumą. Žinoma, ne visos veiklos tinkamos, tačiau tikrai yra malonių užsiėmimų, o gal net atrasite kažką naujo. Galbūt grojote instrumentu, o gal užsiimdavote rankdarbiais? Neapleiskite mylimos veiklos. Įtraukianti veikla skatina koncentraciją, kuri nuramina stresą keliančias mintis.

Taigi, norint sumažinti nerimą ir baimę, būtina gimdymui pasiruošti iš anksto. Planuojant nėštumą, reguliariai atliekami dubens dugno raumenų stiprinimo pratimai leis lengviau atsistatyti po gimdymo. Sklandus bendravimas su gydymo įstaigos darbuotojais ir šeimos nariais sumažins stresą. Žinoma, nepamirškite mylimos veiklos, kuri išsklaidys nerimo keliamas mintis.


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

„Šilutės žinios” redakcija už komentarų turinį neatsako bei pasilieka teisę pašalinti netinkamus, pažeidžiančius įstatymus skaitytojų komentarus. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. Informuokite „Šilutės žinios” redakciją apie netinkamus komentarus.

Elektrinės pirties krosnelės efektyviam šildymui Elektrinės pirties krosnelės efektyviam šildymui 

  Įrengiant pirtį pravers specialios elektrinės pirties krosnelės, kurios užtikrina nepriekaištingą šilumą – pirtyje bus tikrai pakankamai karšta, ir » Daugiau

Kokybiškų stogo dangų pasirinkimai Kokybiškų stogo dangų pasirinkimai 

  Svarstote įsirengti naują namo stogą ir nežinote, kokią dangą geriau rinktis? Šiame straipsnyje sužinosite specialistų patarimus stogo dangos » Daugiau

Aukštos kokybės žaidimų įranga Aukštos kokybės žaidimų įranga 

  Norint mėgautis kokybiškais, aukštos raiškos žaidimais, kokybišku garsu ir vaizdu, o taip pat patogiu valdymu, reikalinga nauja ir » Daugiau

Kodėl beta alanino papildai yra naudingi sportuojantiesiems? Kodėl beta alanino papildai yra naudingi sportuojantiesiems? 

  Beta alaninas yra nepakeičiama amino rūgštis ir vienas iš labiausiai paplitusių maisto papildų prieš treniruotę. Beta alanino papildų » Daugiau

Praktiški vonios kambario įrengimo sprendimai Praktiški vonios kambario įrengimo sprendimai 

  Vonios kambario remontą atliekame pakankamai retai, todėl norisi, kad atlikus visus darbus, rezultatas būtų ne tik žavus, bet » Daugiau

KADA GERIAUSIAI PASITARNAUJA APVALŪS STALAI? KADA GERIAUSIAI PASITARNAUJA APVALŪS STALAI? 

  Jei planuojamas didelis pobūvis, koks nors viešas renginys ar šeimyninė šventė atvirame ore, tai praktiški žmonės mieliau renkasi » Daugiau

Reguliarūs vizitai pas odontologą – kuo jie naudingi? Reguliarūs vizitai pas odontologą – kuo jie naudingi? 

  Norint turėti sveiką ir gražią šypseną, būtina reguliariai apsilankyti odontologo kabinete. Nepriklausomai nuo amžiaus ir dantų būklės, pas » Daugiau

3 krūtų implantų tipai ir jų ypatumai 3 krūtų implantų tipai ir jų ypatumai 

  Šiandien sparčiai populiarėjanti ir vis dažniau atliekama estetinės chirurgijos operacija yra krūtų didinimas. Moterys šiai operacijai ryžtasi dėl » Daugiau

IT ekspertų atmintinė kuriantiems internetinį verslą IT ekspertų atmintinė kuriantiems internetinį verslą 

  Kiekvienas, kuriam teko bent minimaliai susidurti su interneto svetainėmis, nesvarbu, tai asmeninis ar komercinis projektas, žino – kokybiška » Daugiau

Didžiausi mitai apie elektroninę prekybą Didžiausi mitai apie elektroninę prekybą 

  Elektroninė prekyba suteikia daugybę galimybių vystyti savo veiklą internete. Tai puikus pasirinkimas norintiems pasiekti plačią auditoriją. Tiesa sakant, » Daugiau

Naujienų paieška pagal datą
2022 m. rugpjūčio mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Lie    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Adida papildai sportui