Vidaus vandenų laivais bus paprasčiau plukdyti keleivius ir krovinius
Rubrikose: Verslas Žymos: Turiszmas
Šiandien Vyriausybė pritarė teisės aktų pakeitimams, kuriais supaprastinta keleivių ir krovinių vežimo vidaus vandenų laivais licencijavimo tvarka.
Mažinant administracinę naštą verslui, atsisakyta reikalavimo teikti įmonių dokumentus, kuriuos Lietuvos saugios laivybos administracija galės pati gauti iš atitinkamų valstybės institucijų. Prašymą licencijai gauti bus galima pateikti registruotu laišku arba elektroniniu būdu.
Be to, Susisiekimo ministerija yra pateikusi Vyriausybei svarstyti siūlymą sudaryti dar paprastesnes sąlygas plukdyti keleivius ir krovinius vidaus vandenų laivais. Siūloma atsisakyti keleivių vežimo laivais vidaus vandenų keliais licencijavimo, supaprastinti krovinių vežimo vidaus vandenų laivais leidimų išdavimo tvarką bei neregistruoti pačių mažiausių pramoginių laivų ir burinių jachtų.
Pastarieji pasikeitimai įsigaliotų Seimui pakeitus tai reguliuojančius įstatymus.
Numatoma, kad priėmus siūlomus sprendimus, apie 30 įmonių, kurių veikla dabar yra licencijuojama, galėtų be apribojimų vežti keleivius vidaus vandenų laivais, apie 20 įmonių supaprastinta tvarka gautų leidimus verstis krovinių vežimu vidaus vandenų laivais, nereikėtų privalomai registruoti apie
30 tūkstančių mažųjų pramoginių laivų ir burinių jachtų.
Atsisakius keleivių vežimo laivais vidaus vandenų keliais licencijavimo, verslui sumažėtų administracinė našta. Be to, šia veikla galėtų užsiimti ne tik įmonės, bet ir fiziniai asmenys.
Supaprastinti krovinių vežimo krovininiais vidaus vandenų laivais leidimų išdavimo tvarką numatoma laivams, kurių dedveitas didesnis kaip 200 tonų esant didžiausiai grimzlei. Lietuvos vidaus vandenų keliais gabenti krovinius taip pat galėtų Europos Sąjungos bei Pasaulio prekybos organizacijos valstybių fiziniai ir juridiniai asmenys, turintys savo valstybėse išduotus dokumentus, leidžiančius užsiimti šia veikla.
Taip pat siūloma Lietuvos Respublikos vidaus vandenų laivų registre neregistruoti vandens dviračių, irklinių ir guminių valčių, kurių ilgis iki 4 metrų, burinių jachtų, kurių korpusas trumpesnis kaip 6 metrai bei turistinių plaustų, kurių keliamoji galia mažesnė kaip 250 kilogramų.

Klaipėdos apskrities valstybinė mokesčių inspekcija (Klaipėdos AVMI) informuoja, kad privačios žemės savininkai, prisijungę prie Elektroninio deklaravimo sistemos (EDS), » Daugiau

Rugsėjo 14-osios vakarą 7-ąjį kartą įvykę portalo Lrytas.lt „Verslo genas“ apdovanojimai buvo sėkmingi Pamario kraštui. Laimėtojus apdovanojimų ceremonijos » Daugiau

Specialiai sudaryta komisija rugsėjį tradiciškai renka konkurso „Metų ūkis“ nugalėtojus. Taip, pasak Savivaldybės Kaimo reikalų skyriaus vedėjo Povilo » Daugiau

Šiandien turbūt kiekvienas jauno verslo turėtojas susiduria su įvairiausiais iššūkiais – tokiais kaip finansavimas, produktų kūrimas, klientų pritraukimas. » Daugiau

Jungtiniu projektu „Privačių elektromobilių įkrovimo prieigų įrengimas“ siekiama tiesiogiai spręsti privačių elektromobilių (toliau – EV) įkrovimo stotelių tinklo nepakankamumo problemą, » Daugiau

Krovinių gabenimas yra būtina veikla, užtikrinanti efektyvų medžiagų ir produktų tiekimą įvairioms pramonės šakoms. Skirtingos medžiagos yra gabenamos » Daugiau

Šilutės rajono savivaldybės didžiojoje posėdžių salėje kovo 1 d. vyko Pamario krašto verslininkams skirtas susitikimas su VšĮ „Inovacijų » Daugiau

Nuosavą verslą pradeda vis didesnė dalis žmonių. Ne veltui, kone kiekvienas norime finansinės nepriklausomybės ir būti finansiškai saugūs. » Daugiau

Ne paslaptis, kad dažnas verslas ieško sprendimų, ne tik kaip padidinti pelną, bet ir kaip sumažinti išlaidas. Taigi, » Daugiau

Verslui augant ir tobulėjant, keičiasi ir jo procesai. Kad ir kas benutiktų, svarbu, kad jie visada būtų maksimaliai » Daugiau
Pr | A | T | K | Pn | Š | S |
---|---|---|---|---|---|---|
« Lap | ||||||
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Parašykite komentarą