Šrifto dydis:
2022-07-27

Kaip iš anksto pasiruošti gimdymui?



Rubrikose: Patarimai

vaginaliniai kamuoliukai

 

Vos pastojus kyla džiugios mintys, tačiau kartu su jomis apima baimė, vis sukasi mintys apie gimdymą. Šiai dienai tiek internete, tiek knygose gausu informacijos apie gimdymą, todėl lengva pasimesti. Šiame straipsnyje pateiksime patarimus, kurie leis sklandžiai pasiruošti gimdymui ir bet šiek tiek išsklaidyti nerimastingas mintis.

Stiprinkite dubens dugno raumenis

 

 

Dubens dugno raumenų stiprinimas gali ne tik išspręsti šlapimo nelaikymo problemas, bet ir pagerinti makšties atsistatymą po nėštumo. Tad, jeigu jau planuojate šeimos pagausėjimą arba žinote, kad ateityje norėsite vaikų, reguliariai treniruokite dubens raumenis. Šiuos raumenis lengvai treniruoti leidžia vaginaliniai kamuoliukai.

Vaginaliniai rutuliukai skatina raumenų susitraukimus, todėl po gimdymo ištreniruoti raumenys greičiau sugrįžta į savo pradinę padėtį. Svarbiausia nepersistengti ir pradėti nuo lengvesnių kamuoliukų. Pradedančiosioms rekomenduojama rinktis didesnio nei 3 cm skersmens ir mažesnio (apie 50–70 g) svorio kamuoliukus. Pažengusios gali įsigyti sunkesnius nei 70 g ir mažesnius nei 3 cm skersmens rutuliukus.

Pastojus lankykite nėščiųjų mokymus

 

 

Tam tikras nerimas ir baimė – normalūs reiškiniai, kurie verčia pasiruošti gimdymui. Svarbiausia šiuos jausmus pastebėti ir neleisti šiems plėstis, o pažvelgti kas už jų slypi. Vos pastojusios moterys nerimauja dėl skausmo, komplikacijų gimdant. Kiekvienas žinome, kad nerimas dažniausiai kyla dėl informacijos stokos. Atsižvelgiant į tai, rekomenduojama lankyti nėščiųjų mokymus, kurių metu sužinosite daug naudingos informacijos.

Išsirinkite patikimą įstaigą

 

 

Kuo anksčiau pasirinkite gimdymo namus: apsilankykite juose, susipažinkite su įstaigos darbuotojais. Išsirinkus patikimą įstaigą iš anksto, būsite rami prasidėjus gimdymui, nes žinosite, kur važiuojate. Žinodami įstaigos įėjimą, automobilių aikštelės išdėstymą, sumažinsite blaškymąsi ir išvengsite papildomo streso.

Kalbėkitės

 

 

Atviri pokalbiai visuomet išsklaido abejones. Reguliarių vizitų metu drąsiai išsakykite visas mintis gydytojams. Savo srities specialistai atsakys į visus iškilusius klausimus ir padės nuvyti nerimą į šalį. Be to, būtinai kalbėkitės ir su savo šeimos nariais. Sakykite, kaip jaučiatės, kokie jausmai ir kodėl šie kyla.

Užsiimkite mylima veikla

 

 

Jeigu pastebėjote, kad pastojus didžiąją dalį laiko pradėjote galvoti apie nėštumą – prisiminkite, kokia veikla užsiėmėte prieš nėštumą. Žinoma, ne visos veiklos tinkamos, tačiau tikrai yra malonių užsiėmimų, o gal net atrasite kažką naujo. Galbūt grojote instrumentu, o gal užsiimdavote rankdarbiais? Neapleiskite mylimos veiklos. Įtraukianti veikla skatina koncentraciją, kuri nuramina stresą keliančias mintis.

Taigi, norint sumažinti nerimą ir baimę, būtina gimdymui pasiruošti iš anksto. Planuojant nėštumą, reguliariai atliekami dubens dugno raumenų stiprinimo pratimai leis lengviau atsistatyti po gimdymo. Sklandus bendravimas su gydymo įstaigos darbuotojais ir šeimos nariais sumažins stresą. Žinoma, nepamirškite mylimos veiklos, kuri išsklaidys nerimo keliamas mintis.


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

„Šilutės žinios” redakcija už komentarų turinį neatsako bei pasilieka teisę pašalinti netinkamus, pažeidžiančius įstatymus skaitytojų komentarus. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. Informuokite „Šilutės žinios” redakciją apie netinkamus komentarus.

Vizitinės kortelės – verslo įvaizdžio kūrimo raktas Vizitinės kortelės – verslo įvaizdžio kūrimo raktas 

  Vizitinės kortelės yra nepakeičiamas įrankis kiekvienam verslininkui, siekiančiam kurti gerą įvaizdį. Šios smulkios, bet esminės priemonės turi nemažai » Daugiau

Sveika miego aplinka: Merino vilnos antklodės ir jų nauda kūnui Sveika miego aplinka: Merino vilnos antklodės ir jų nauda kūnui 

  Ieškote antklodės, kuri būtų minkšta, šilta ir tuo pat metu lengva? Atminkite, kad jos specifinės savybės priklauso nuo » Daugiau

Automobilių supirkimas: kaip išnaudoti šią paslaugą? Automobilių supirkimas: kaip išnaudoti šią paslaugą? 

  Jei prireikė parduoti savo automobilį, vienas iš populiarėjančių pasirinkimų šiandien yra automobilių supirkimo paslauga. Tai gali būti puikus » Daugiau

Kas yra SEO? Kas yra SEO? 

  Jei esate susidūrę su internetine rinkodara arba turite savo interneto svetainę, neabejotinai esate girdėję terminą „SEO“. Tai yra » Daugiau

Kodėl skauda kulną? Kodėl skauda kulną? 

  Nors kulnas yra tik labai nedidelė mūsų kūno dalis, verta akcentuoti, kad jam suskaudus, gyvenimo kokybė tikrai pasikeičia » Daugiau

Dantys: gali būti, kad to apie juos to dar nežinojote Dantys: gali būti, kad to apie juos to dar nežinojote 

  Dantis turime visi. Ko gero, puikiai žinome ir tai, dėl kokių priežasčių galime jų netekti: įvairios traumos, nepakankama » Daugiau

Svarbūs žingsniai pasiruošiant skardos lankstymui Svarbūs žingsniai pasiruošiant skardos lankstymui 

  Tinkamo skardos tipo pasirinkimas yra pirmasis svarbus žingsnis ruošiantis lakštinio metalo lenkimui. Naudojamo lakštinio metalo tipas priklauso nuo » Daugiau

Kokį paspirtuką pasirinkti į kelionę? Kokį paspirtuką pasirinkti į kelionę? 

  Paspirtukai – tai vienas iš lengviausių ir paprasčiausių keliavimų būdų, todėl jei nusprendėte keliauti į tolimą šalį, kurioje » Daugiau

Pavasarinis vejos tręšimas, ką reikia žinoti? Pavasarinis vejos tręšimas, ką reikia žinoti? 

  Atšilus orams, vis dažniau pasirodant saulės spinduliams, norisi daugiau laiko praleisti gryname ore. Šiuo malonumu ypač patogu mėgautis » Daugiau

Kokie yra svarbiausi krovinių gabenimo reglamentai? Kokie yra svarbiausi krovinių gabenimo reglamentai? 

  Tikriausiai daugelis žino, jog krovinių gabenimui yra taikomi tam tikri reikalavimai ir reglamentai, ypač pavojingiems kroviniams. Pavojingi kroviniai » Daugiau

Naujienų paieška pagal datą
2024 m. balandžio mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Kov    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Adida papildai sportui