Informaciją elektros tiekimo klausimais SMS žinutėmis gauna 70 proc. LESTO klientų
Rubrikose: Verslas Žymos: Elektra
Lietuvos elektros skirstomųjų tinklų operatorius AB LESTO klientams siūlo svarbią aktualią informaciją elektros energijos tiekimo klausimais gauti SMS žinute arba elektroniniu paštu – tereikia atnaujinti kontaktinius duomenis. Klientai įvertina nemokamos paslaugos patogumą – savo kontaktinį telefono numerį LESTO patikėjo apie 70 proc. klientų.
Klientai, atnaujinę kontaktinius duomenis, aktualią informaciją gauna nemokamai ir gali būti tikri, kad reikiama informacija juos pasieks laiku. Tai ypač svarbu, kuomet planuojami laikini elektros tiekimo sustabdymai dėl tinklo remonto darbų, pasikeičia elektros energijos kainos, LESTO teikia svarbią informaciją apie paslaugas. Naujiems vartotojams LESTO nuotoliniu būdu pateikia svarbią informaciją apie projekto eigą, pvz., kuomet reikia pasirašyti sutartis ar atsiimti dokumentus.
Atnaujinti kontaktinius duomenis klientai gali interneto savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt, paskambinę telefonu 1802 ar atvykę į klientų aptarnavimo centrą. Aktualią informaciją klientai gali rasti LESTO internetinėje svetainėje www.lesto.lt.
„Klientai įvertina individualaus informavimo naudą – dauguma klientų pasitiki LESTO ir, patikėję savo kontaktinį mobiliojo telefono numerį, SMS žinutėmis gauna informaciją apie paslaugas, tarifų pasikeitimus, planuojamus elektros energijos tiekimo nutraukimus ar kitus aktualius pranešimus. Elektroninio pašto naudojimas tarp klientų taip pat auga ir čia daugiau perspektyvų matome ateityje, kuomet vis daugiau vartotojų renkasi modernius atsiskaitymo būdus ir elektronines sąskaitas“, – teigia Skirmantas Šmuilys, AB LESTO Šilutės klientų aptarnavimo centro vadovas.
Nuotolinio aptarnavimo kanalų plėtra leis klientams SMS žinute teikti dar daugiau aktualios informacijos apie mokėjimus, avarinius gedimus. Jau dabar LESTO nauji vartotojai informuojami, kada būna parengtos techninės sąlygos, sutartys ar kiti dokumentai, o esami vartotojai, anot S. Šmuilio, gali tikėtis, kad informacija juos pasieks proaktyviai, dėl to nereikės informacijos ieškotis patiems.
2011 m. pradžioje, kuomet po skirstomųjų elektros tinklų bendrovių reorganizavimo sujungimo būdu veiklą pradėjo AB LESTO, bendrovė teturėjo 7 proc. privačių klientų kontaktinius mobiliojo telefono numerius ir 5 proc. klientų elektroninio pašto adresus. 2012 m. rugsėjo pradžioje LESTO savo kontaktinius telefono numerius buvo patikėję jau 70 proc. privačių klientų, o elektroninio pašto adresus – 21 proc. klientų.
Dauguma verslo klientų LESTO jau yra pateikę savo elektroninio pašto adresus – tokiu būdu informaciją gauna 88 proc. LESTO verslo klientų, 95% verslo klientų informacija pasiekia ir SMS žinutėmis.
Pasak klientų aptarnavimo centro vadovo, šiuo metu Šilutės r. ir mieste pagal seniūnijas yra toks preliminarus privačių vartotojų, kurių mobilaus telefono numerio ir elektroninio pašto adreso AB LESTO neturi duomenų bazėje, skaičius:
1. Šilutės mieste – ~2000 vartotojų;
2. Šilutės seniūnijoje – ~700 vartotojų;
3. Saugų seniūnijoje – ~600 vartotojų;
4. Vainuto seniūnijoje – ~500 vartotojų;
5. Juknaič6. ių seniūnijoje- ~500 vartotojų;
7. Švėkšnos seniūnijoje – ~400 vartotojų;
8. Gardamo seniūnijoje – ~400 vartotojų;
9. Žemaič10. ių Naumiesč11. io seniūnijoje – ~400 vartotojų.
12. Kintų seniūnijoje – ~350 vartotojų;
13. Rusnės seniūnijoje – ~300 vartotojų.
„Aktuali informacija pateikta klientui SMS žinutėmis ir elektroniniais laiškais sutaupo klientų laiką – jiems nebereikia gaišti laiko ir rūpintis dėl svarbios informacijos, tiksli informacija klientui pateikiama asmeniškai, atsižvelgiant į jam svarbią situaciją. Bendrovė vertina elektros vartotojų interesus ir poreikius bei toliau kuria modernias, šiuolaikiškas paslaugas, diegia efektyvius sprendimus“, – teigia S. Šmuilys.
Kiekviena transporto užduotis yra unikali, o jos organizavimo sudėtingumas priklauso nuo daugelio veiksnių. Sudėtingesni visada apima, be kita » Daugiau
Pati atsargų apyvarta yra jų srautas įmonės vykdomuose verslo procesuose. Todėl kalbama apie kelią, kuriuo turi eiti atsargos: » Daugiau
Šiais laikais keliauti ir aplankyti Europos šalis – visai ne problema, todėl taip dažnai nusprendžiame vykti į Vakarų » Daugiau
Prekių ženklų intelektinė nuosavybė (IN) – turtas, kuris šiais laikais neretai brangesnis ir svarbesnis už fizinę įmonės nuosavybę. » Daugiau
Klaipėdos apskrities valstybinė mokesčių inspekcija (Klaipėdos AVMI) informuoja, kad privačios žemės savininkai, prisijungę prie Elektroninio deklaravimo sistemos (EDS), » Daugiau
Rugsėjo 14-osios vakarą 7-ąjį kartą įvykę portalo Lrytas.lt „Verslo genas“ apdovanojimai buvo sėkmingi Pamario kraštui. Laimėtojus apdovanojimų ceremonijos » Daugiau
Specialiai sudaryta komisija rugsėjį tradiciškai renka konkurso „Metų ūkis“ nugalėtojus. Taip, pasak Savivaldybės Kaimo reikalų skyriaus vedėjo Povilo » Daugiau
Šiandien turbūt kiekvienas jauno verslo turėtojas susiduria su įvairiausiais iššūkiais – tokiais kaip finansavimas, produktų kūrimas, klientų pritraukimas. » Daugiau
Jungtiniu projektu „Privačių elektromobilių įkrovimo prieigų įrengimas“ siekiama tiesiogiai spręsti privačių elektromobilių (toliau – EV) įkrovimo stotelių tinklo nepakankamumo problemą, » Daugiau
Krovinių gabenimas yra būtina veikla, užtikrinanti efektyvų medžiagų ir produktų tiekimą įvairioms pramonės šakoms. Skirtingos medžiagos yra gabenamos » Daugiau
Parašykite komentarą