Šrifto dydis:
2012-01-18

Vidaus vandenų laivais bus paprasčiau plukdyti keleivius ir krovinius



Rubrikose: Verslas  Žymos:

Nuotrauka Gintaro Radzevičiaus

 

Šiandien Vyriausybė pritarė teisės aktų pakeitimams, kuriais supaprastinta keleivių ir krovinių vežimo vidaus vandenų laivais licencijavimo tvarka.

 

Mažinant administracinę naštą verslui, atsisakyta reikalavimo teikti įmonių dokumentus, kuriuos Lietuvos saugios laivybos administracija galės pati gauti iš atitinkamų valstybės institucijų. Prašymą licencijai gauti bus galima pateikti registruotu laišku arba elektroniniu būdu.

 

Be to, Susisiekimo ministerija yra pateikusi Vyriausybei svarstyti siūlymą sudaryti dar paprastesnes sąlygas plukdyti keleivius ir krovinius vidaus vandenų laivais. Siūloma atsisakyti keleivių vežimo laivais vidaus vandenų keliais licencijavimo, supaprastinti krovinių vežimo vidaus vandenų laivais leidimų išdavimo tvarką bei neregistruoti pačių mažiausių pramoginių laivų ir burinių jachtų.

 

Pastarieji pasikeitimai įsigaliotų Seimui pakeitus tai reguliuojančius įstatymus.

 

Numatoma, kad priėmus siūlomus sprendimus, apie 30 įmonių, kurių veikla dabar yra licencijuojama, galėtų be apribojimų vežti keleivius vidaus vandenų laivais, apie 20 įmonių supaprastinta tvarka gautų leidimus verstis krovinių vežimu vidaus vandenų laivais, nereikėtų privalomai registruoti apie

30 tūkstančių mažųjų pramoginių laivų ir burinių jachtų.

 

Atsisakius keleivių vežimo laivais vidaus vandenų keliais licencijavimo, verslui sumažėtų administracinė našta. Be to, šia veikla galėtų užsiimti ne tik įmonės, bet ir fiziniai asmenys.

 

Supaprastinti krovinių vežimo krovininiais vidaus vandenų laivais leidimų išdavimo tvarką numatoma laivams, kurių dedveitas didesnis kaip 200 tonų esant didžiausiai grimzlei. Lietuvos vidaus vandenų keliais gabenti krovinius taip pat galėtų Europos Sąjungos bei Pasaulio prekybos organizacijos valstybių fiziniai ir juridiniai asmenys, turintys savo valstybėse išduotus dokumentus, leidžiančius užsiimti šia veikla.

 

Taip pat siūloma Lietuvos Respublikos vidaus vandenų laivų registre neregistruoti vandens dviračių, irklinių ir guminių valčių, kurių ilgis iki 4 metrų, burinių jachtų, kurių korpusas trumpesnis kaip 6 metrai bei turistinių plaustų, kurių keliamoji galia mažesnė kaip 250 kilogramų.

 


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

„Šilutės žinios” redakcija už komentarų turinį neatsako bei pasilieka teisę pašalinti netinkamus, pažeidžiančius įstatymus skaitytojų komentarus. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. Informuokite „Šilutės žinios” redakciją apie netinkamus komentarus.

Populiariausi naudoti vilkikai pirkėjų tarpe: ką perka Lietuvoje ir Europoje? Populiariausi naudoti vilkikai pirkėjų tarpe: ką perka Lietuvoje ir Europoje? 

  Naudotų sunkvežimių rinka Lietuvoje ir visoje Europoje išlieka ypač aktyvi. Dėl didelių naujų vilkikų kainų, ilgo pristatymo laikotarpio » Daugiau

Kaip pasirinkti tinkamą balso aktorių savo prekės ženklui? Kaip pasirinkti tinkamą balso aktorių savo prekės ženklui? 

  Reklama yra ne tik žodžiai ar gražūs vaizdai – tai visų pirma patirtis, kurią prekės ženklas perteikia vartotojui. » Daugiau

Ar Lietuva gali tapti tvaraus transporto lyderė? Ar Lietuva gali tapti tvaraus transporto lyderė? 

  Tvarumas tampa vis svarbesniu klausimu logistikos sektoriuje, ypač atsižvelgiant į Europos Sąjungos (ES) siekį iki 2050 m. sumažinti » Daugiau

Tiekimo grandinės valdymas nestabiliais laikais: kaip pasiruošti netikėtumams? Tiekimo grandinės valdymas nestabiliais laikais: kaip pasiruošti netikėtumams? 

  Tiekimo grandinė – tai sudėtingas, daugiaetapis procesas, kuris apjungia tiek žaliavų pirkimą, tiek gamybą, tiek logistiką ir prekių » Daugiau

Saulės parkų plėtros ribos ir galimybės Lietuvoje: kur dar turime potencialo? Saulės parkų plėtros ribos ir galimybės Lietuvoje: kur dar turime potencialo? 

  Lietuva – viena iš pirmaujančių Baltijos šalių pagal saulės energijos plėtrą. Per pastaruosius kelerius metus šalyje sparčiai daugėjo » Daugiau

Nematoma švara: kodėl sandėlių valymas – gyvybiškai svarbus logistikos grandyje? Nematoma švara: kodėl sandėlių valymas – gyvybiškai svarbus logistikos grandyje? 

  Logistikos pasaulyje dažniausiai kalbama apie laiką, maršrutus, automatizaciją ir efektyvumą. Sandėliai – tai tarsi didžiuliai organizmo plaučiai per » Daugiau

Ar verta rinktis debesijos pagrindu veikiančią sandėlio valdymo sistemą? Ar verta rinktis debesijos pagrindu veikiančią sandėlio valdymo sistemą? 

  Augant verslui ir didėjant logistikos grandinės sudėtingumui – įmonės vis dažniau ieško lankstesnių ir efektyvesnių sprendimų savo sandėlio » Daugiau

Plastikinės dėžės versle: kodėl jos nepakeičiamos logistikos ir sandėliavimo srityje? Plastikinės dėžės versle: kodėl jos nepakeičiamos logistikos ir sandėliavimo srityje? 

  Logistika ir sandėliavimas yra verslo stuburas – kuo efektyvesnė prekių transportavimo ir laikymo sistema, tuo mažesni kaštai ir » Daugiau

Paskolų automobiliams ABC: ką privalu žinoti 2025 metais Paskolų automobiliams ABC: ką privalu žinoti 2025 metais 

  Automobilio paskola – tai puiki galimybė įsigyti savo svajonių transporto priemonę, tačiau prieš pasirašant sutartį, svarbu atidžiai pasverti » Daugiau

Ar lengva siuntą pristatyti į Ameriką? Ar lengva siuntą pristatyti į Ameriką? 

  Amerika yra ta šalis, iš kurios į Lietuvą atkeliauja vis daugiau siuntų. Žinoma, tuo pačiu, daug siuntų vis » Daugiau

Naujienų paieška pagal datą
2025 m. liepos mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Bir    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031