Vidaus vandenų laivais bus paprasčiau plukdyti keleivius ir krovinius
Rubrikose: Verslas Žymos: Turiszmas
Šiandien Vyriausybė pritarė teisės aktų pakeitimams, kuriais supaprastinta keleivių ir krovinių vežimo vidaus vandenų laivais licencijavimo tvarka.
Mažinant administracinę naštą verslui, atsisakyta reikalavimo teikti įmonių dokumentus, kuriuos Lietuvos saugios laivybos administracija galės pati gauti iš atitinkamų valstybės institucijų. Prašymą licencijai gauti bus galima pateikti registruotu laišku arba elektroniniu būdu.
Be to, Susisiekimo ministerija yra pateikusi Vyriausybei svarstyti siūlymą sudaryti dar paprastesnes sąlygas plukdyti keleivius ir krovinius vidaus vandenų laivais. Siūloma atsisakyti keleivių vežimo laivais vidaus vandenų keliais licencijavimo, supaprastinti krovinių vežimo vidaus vandenų laivais leidimų išdavimo tvarką bei neregistruoti pačių mažiausių pramoginių laivų ir burinių jachtų.
Pastarieji pasikeitimai įsigaliotų Seimui pakeitus tai reguliuojančius įstatymus.
Numatoma, kad priėmus siūlomus sprendimus, apie 30 įmonių, kurių veikla dabar yra licencijuojama, galėtų be apribojimų vežti keleivius vidaus vandenų laivais, apie 20 įmonių supaprastinta tvarka gautų leidimus verstis krovinių vežimu vidaus vandenų laivais, nereikėtų privalomai registruoti apie
30 tūkstančių mažųjų pramoginių laivų ir burinių jachtų.
Atsisakius keleivių vežimo laivais vidaus vandenų keliais licencijavimo, verslui sumažėtų administracinė našta. Be to, šia veikla galėtų užsiimti ne tik įmonės, bet ir fiziniai asmenys.
Supaprastinti krovinių vežimo krovininiais vidaus vandenų laivais leidimų išdavimo tvarką numatoma laivams, kurių dedveitas didesnis kaip 200 tonų esant didžiausiai grimzlei. Lietuvos vidaus vandenų keliais gabenti krovinius taip pat galėtų Europos Sąjungos bei Pasaulio prekybos organizacijos valstybių fiziniai ir juridiniai asmenys, turintys savo valstybėse išduotus dokumentus, leidžiančius užsiimti šia veikla.
Taip pat siūloma Lietuvos Respublikos vidaus vandenų laivų registre neregistruoti vandens dviračių, irklinių ir guminių valčių, kurių ilgis iki 4 metrų, burinių jachtų, kurių korpusas trumpesnis kaip 6 metrai bei turistinių plaustų, kurių keliamoji galia mažesnė kaip 250 kilogramų.

Naudotų sunkvežimių rinka Lietuvoje ir visoje Europoje išlieka ypač aktyvi. Dėl didelių naujų vilkikų kainų, ilgo pristatymo laikotarpio » Daugiau

Reklama yra ne tik žodžiai ar gražūs vaizdai – tai visų pirma patirtis, kurią prekės ženklas perteikia vartotojui. » Daugiau

Tvarumas tampa vis svarbesniu klausimu logistikos sektoriuje, ypač atsižvelgiant į Europos Sąjungos (ES) siekį iki 2050 m. sumažinti » Daugiau

Tiekimo grandinė – tai sudėtingas, daugiaetapis procesas, kuris apjungia tiek žaliavų pirkimą, tiek gamybą, tiek logistiką ir prekių » Daugiau

Lietuva – viena iš pirmaujančių Baltijos šalių pagal saulės energijos plėtrą. Per pastaruosius kelerius metus šalyje sparčiai daugėjo » Daugiau

Logistikos pasaulyje dažniausiai kalbama apie laiką, maršrutus, automatizaciją ir efektyvumą. Sandėliai – tai tarsi didžiuliai organizmo plaučiai per » Daugiau

Augant verslui ir didėjant logistikos grandinės sudėtingumui – įmonės vis dažniau ieško lankstesnių ir efektyvesnių sprendimų savo sandėlio » Daugiau

Logistika ir sandėliavimas yra verslo stuburas – kuo efektyvesnė prekių transportavimo ir laikymo sistema, tuo mažesni kaštai ir » Daugiau

Automobilio paskola – tai puiki galimybė įsigyti savo svajonių transporto priemonę, tačiau prieš pasirašant sutartį, svarbu atidžiai pasverti » Daugiau

Amerika yra ta šalis, iš kurios į Lietuvą atkeliauja vis daugiau siuntų. Žinoma, tuo pačiu, daug siuntų vis » Daugiau
Parašykite komentarą