Vidaus vandenų laivais bus paprasčiau plukdyti keleivius ir krovinius
Rubrikose: Verslas Žymos: Turiszmas
Šiandien Vyriausybė pritarė teisės aktų pakeitimams, kuriais supaprastinta keleivių ir krovinių vežimo vidaus vandenų laivais licencijavimo tvarka.
Mažinant administracinę naštą verslui, atsisakyta reikalavimo teikti įmonių dokumentus, kuriuos Lietuvos saugios laivybos administracija galės pati gauti iš atitinkamų valstybės institucijų. Prašymą licencijai gauti bus galima pateikti registruotu laišku arba elektroniniu būdu.
Be to, Susisiekimo ministerija yra pateikusi Vyriausybei svarstyti siūlymą sudaryti dar paprastesnes sąlygas plukdyti keleivius ir krovinius vidaus vandenų laivais. Siūloma atsisakyti keleivių vežimo laivais vidaus vandenų keliais licencijavimo, supaprastinti krovinių vežimo vidaus vandenų laivais leidimų išdavimo tvarką bei neregistruoti pačių mažiausių pramoginių laivų ir burinių jachtų.
Pastarieji pasikeitimai įsigaliotų Seimui pakeitus tai reguliuojančius įstatymus.
Numatoma, kad priėmus siūlomus sprendimus, apie 30 įmonių, kurių veikla dabar yra licencijuojama, galėtų be apribojimų vežti keleivius vidaus vandenų laivais, apie 20 įmonių supaprastinta tvarka gautų leidimus verstis krovinių vežimu vidaus vandenų laivais, nereikėtų privalomai registruoti apie
30 tūkstančių mažųjų pramoginių laivų ir burinių jachtų.
Atsisakius keleivių vežimo laivais vidaus vandenų keliais licencijavimo, verslui sumažėtų administracinė našta. Be to, šia veikla galėtų užsiimti ne tik įmonės, bet ir fiziniai asmenys.
Supaprastinti krovinių vežimo krovininiais vidaus vandenų laivais leidimų išdavimo tvarką numatoma laivams, kurių dedveitas didesnis kaip 200 tonų esant didžiausiai grimzlei. Lietuvos vidaus vandenų keliais gabenti krovinius taip pat galėtų Europos Sąjungos bei Pasaulio prekybos organizacijos valstybių fiziniai ir juridiniai asmenys, turintys savo valstybėse išduotus dokumentus, leidžiančius užsiimti šia veikla.
Taip pat siūloma Lietuvos Respublikos vidaus vandenų laivų registre neregistruoti vandens dviračių, irklinių ir guminių valčių, kurių ilgis iki 4 metrų, burinių jachtų, kurių korpusas trumpesnis kaip 6 metrai bei turistinių plaustų, kurių keliamoji galia mažesnė kaip 250 kilogramų.
Krovinio pervežimas gali būti svarbi ir atsakinga užduotis, ypač, jei reikia užtikrinti, kad krovinys bus pristatytas saugiai ir » Daugiau
bus aspektas, renkantis mini krautuvą kasimo darbams. Variklio galia tiesiogiai įtakoja krautuvo darbines galimybes – kuo galingesnis variklis, » Daugiau
Gamybos pramonė nuolat evoliucionuoja, o technologijų pažanga suteikia įmonėms galimybę efektyviau valdyti savo procesus. Modernios gamybos valdymo sistemos » Daugiau
Automobilių veiklos nuoma tampa vis populiaresniu pasirinkimu tarp įmonių savininkų. Šis sprendimas leidžia įmonėms naudotis naujais automobiliais be » Daugiau
„Citadele“ banko mokėjimų techninis sprendimas „Klix“ pristato naują paslaugą – paskolų palyginimo platformą. Ji klientams suteiks galimybę gauti » Daugiau
Pirkinių vežimėliai atlieka svarbų vaidmenį gerinant mažmeninės prekybos klientų patirtį – nuo srauto mažinimo prie praėjimo iki didesnių » Daugiau
Įmonės plėtra yra svarbus ir sudėtingas procesas, kuris reikalauja ne tik gerai apgalvotos strategijos, bet ir tinkamo finansavimo. » Daugiau
Įmonėms augant ir pramonės šakoms transformuojantis, svarbiausia suprasti ir pasirinkti tinkamą organizacinę struktūrą. Tai administracinis sprendimas, kuriuo įmonės » Daugiau
Verslo populiarinimas internete tapo neišvengiama sėkmingos vykdomos veiklos strategijos dalimi šiuolaikiniame pasaulyje. Didėjantis interneto naudojimas ir nuolatinis technologijų » Daugiau
Kiekviena transporto užduotis yra unikali, o jos organizavimo sudėtingumas priklauso nuo daugelio veiksnių. Sudėtingesni visada apima, be kita » Daugiau
Parašykite komentarą