Vidaus vandenų laivais bus paprasčiau plukdyti keleivius ir krovinius
Rubrikose: Verslas Žymos: Turiszmas
Šiandien Vyriausybė pritarė teisės aktų pakeitimams, kuriais supaprastinta keleivių ir krovinių vežimo vidaus vandenų laivais licencijavimo tvarka.
Mažinant administracinę naštą verslui, atsisakyta reikalavimo teikti įmonių dokumentus, kuriuos Lietuvos saugios laivybos administracija galės pati gauti iš atitinkamų valstybės institucijų. Prašymą licencijai gauti bus galima pateikti registruotu laišku arba elektroniniu būdu.
Be to, Susisiekimo ministerija yra pateikusi Vyriausybei svarstyti siūlymą sudaryti dar paprastesnes sąlygas plukdyti keleivius ir krovinius vidaus vandenų laivais. Siūloma atsisakyti keleivių vežimo laivais vidaus vandenų keliais licencijavimo, supaprastinti krovinių vežimo vidaus vandenų laivais leidimų išdavimo tvarką bei neregistruoti pačių mažiausių pramoginių laivų ir burinių jachtų.
Pastarieji pasikeitimai įsigaliotų Seimui pakeitus tai reguliuojančius įstatymus.
Numatoma, kad priėmus siūlomus sprendimus, apie 30 įmonių, kurių veikla dabar yra licencijuojama, galėtų be apribojimų vežti keleivius vidaus vandenų laivais, apie 20 įmonių supaprastinta tvarka gautų leidimus verstis krovinių vežimu vidaus vandenų laivais, nereikėtų privalomai registruoti apie
30 tūkstančių mažųjų pramoginių laivų ir burinių jachtų.
Atsisakius keleivių vežimo laivais vidaus vandenų keliais licencijavimo, verslui sumažėtų administracinė našta. Be to, šia veikla galėtų užsiimti ne tik įmonės, bet ir fiziniai asmenys.
Supaprastinti krovinių vežimo krovininiais vidaus vandenų laivais leidimų išdavimo tvarką numatoma laivams, kurių dedveitas didesnis kaip 200 tonų esant didžiausiai grimzlei. Lietuvos vidaus vandenų keliais gabenti krovinius taip pat galėtų Europos Sąjungos bei Pasaulio prekybos organizacijos valstybių fiziniai ir juridiniai asmenys, turintys savo valstybėse išduotus dokumentus, leidžiančius užsiimti šia veikla.
Taip pat siūloma Lietuvos Respublikos vidaus vandenų laivų registre neregistruoti vandens dviračių, irklinių ir guminių valčių, kurių ilgis iki 4 metrų, burinių jachtų, kurių korpusas trumpesnis kaip 6 metrai bei turistinių plaustų, kurių keliamoji galia mažesnė kaip 250 kilogramų.
Šilutės rajono savivaldybė tęsia ilgametę ir gražią tradiciją – pagerbti Pamario krašto verslo bendruomenę už reikšmingą indėlį į » Daugiau
Pirmaujanti Baltijos šalių oro linijų bendrovė „airBaltic“ ir toliau savo „Airbus A220-300“ lėktuvus vadina Baltijos šalių miestų ir » Daugiau
Вильнюс — город в движении: переезды между районами, ремонт в старом фонде, студенческие семестры за границей, рост онлайн-торговли » Daugiau
Jau antrą sezoną įsibėgėja lietuviško derliaus logistika Nemunu maršrutu Jurbarkas–Klaipėda. Vidaus vandens kelių direkcija rugpjūčio 20 d. į » Daugiau
Mažosios bendrijos (MB) steigimas – populiarus pasirinkimas pradedantiesiems verslininkams Lietuvoje. MB yra lanksti smulkaus verslo forma, nereikalaujanti įstatinio » Daugiau
Palanga Airport, nestled on Lithuania’s stunning Baltic coast, is a small but bustling hub that serves as a » Daugiau
Griovimas seniai nebėra vien sunkios plieninės kūjo sūpynės – šiandien tai preciziškas inžinerinis procesas, kuriame dera struktūrinė diagnostika, » Daugiau
Naudotų sunkvežimių rinka Lietuvoje ir visoje Europoje išlieka ypač aktyvi. Dėl didelių naujų vilkikų kainų, ilgo pristatymo laikotarpio » Daugiau
Reklama yra ne tik žodžiai ar gražūs vaizdai – tai visų pirma patirtis, kurią prekės ženklas perteikia vartotojui. » Daugiau
Tvarumas tampa vis svarbesniu klausimu logistikos sektoriuje, ypač atsižvelgiant į Europos Sąjungos (ES) siekį iki 2050 m. sumažinti » Daugiau





Parašykite komentarą