Šrifto dydis:
2021-09-22

Marketingo apibrėžimas



Rubrikose: Verslas

jj

 

Sėkmingos marketingo pagrindas – rasti tinkamą marketingo strategiją, įskaitant žinutę, laiką ir bendravimo būdą, kad pasiektumėte vartotojus ir padarytumėte jiems įtaką.

 

 

Marketingo apibrėžimas

 

 

Marketingas – tai procesas, kurio metu vartotojams aiškinama, kodėl jie turėtų rinktis jūsų produktą ar paslaugą, o ne konkurentų produktus ar paslaugas, ir yra įtikinamo bendravimo forma. Ją sudaro visi procesai, susiję su produkto ar paslaugos perdavimu iš jūsų įmonės vartotojui. Marketingas apima produkto ar paslaugos koncepcijos sukūrimą, nustatymą, kas gali jį įsigyti, reklamą ir judėjimą atitinkamais pardavimo kanalais. Yra trys pagrindiniai marketingo tikslai:

  • pritraukti tikslinės rinkos dėmesį
  • įtikinti vartotoją įsigyti jūsų produktą
  • Pasiūlyti vartotojui konkretų, mažai rizikingą veiksmą, kurį lengva atlikti

Jei jūsų verslo tikslas – parduoti daugiau produktų ar paslaugų, marketingas yra tai, kas padeda jums pasiekti šį tikslą. Viskas, ką naudojate bendraudami su savo klientais taip, kad įtikintumėte juos pirkti jūsų produktus ar paslaugas, yra marketingas, įskaitant reklamą, socialinę žiniasklaidą, kuponus, išpardavimus ir net tai, kaip rodomi produktai.

 

 

Keturi marketingo etapai

 

 

Įmonės turi pereiti kelis marketingo etapus, kad užtikrintų, jog jų produktai ar paslaugos būtų paruošti pardavimui.

Idėja: Marketingas prasideda tada, kai sukuriama produkto ar paslaugos idėja. Prieš pradėdami prekiauti produktu ar paslaugomis, turite nuspręsti, ką parduodate, kiek variantų yra, kaip jis bus supakuotas ir pateiktas vartotojams.

Tyrimai ir bandymai: Prieš paskelbdami savo idėją viešai, turėtumėte atlikti marketingo tyrimus ir bandymus. Marketingo skyriai paprastai naujų produktų koncepcijas išbando naudodamiesi tikslinėmis grupėmis ir apklausomis, kad nustatytų vartotojų susidomėjimą, patobulintų produktų idėjas ir nustatytų, kokią kainą nustatyti. Konkurentų tyrimai gali padėti nustatyti optimalią kainą ir sukurti idėjų, kaip pozicionuoti savo prekės ženklą esamoje rinkoje.

Reklama: Tyrimų metu surinkta informacija padės nustatyti marketingo strategiją ir sukurti reklamos kampaniją. Kampanijos gali apimti įvairias žiniasklaidos priemones, renginius, tiesioginę reklamą, mokamą partnerystę, ryšius su visuomene ir kt. Prieš pradėdami reklamos kampaniją, nustatykite konkrečius kriterijus, pagal kuriuos galėsite įvertinti tos reklamos kampanijos veiksmingumą.

Pardavimas: Nustatykite, kur ir kaip planuojate parduoti klientams. Pavyzdžiui, plataus vartojimo prekių bendrovės parduoda prekes didmenininkams, kurie jas parduoda mažmenininkams. Pramonės rinkoje pirkimo procesas yra ilgesnis ir jame dalyvauja daugiau sprendimus priimančių asmenų. Galite pardavinėti vietoje, šalyje ar net tarptautiniu mastu, o kai kurios įmonės savo produktus ar paslaugas parduoda tik internetu. Jūsų platinimo ir pardavimo kanalai turi įtakos tam, kas, kada ir kaip perka jūsų gaminius.

 

 

Reklamos tipai

 

 

Yra daugybė reklamos rūšių, kurias galite naudoti savo verslui reklamuoti, supažindinti klientus su savo produktais ir didinti pardavimus. Spaudos, radijo ir televizijos kampanijos yra reklamos rūšys, taip pat tiesioginis paštas, elektroninis paštas ir interneto marketingas. Jei turite interneto svetainę, ji turėtų būti optimizuota paieškai, kad klientai ją rastų naudodamiesi tokiomis paieškos sistemomis kaip „Google“, „Yahoo!“ ir „Bing“. Naujienlaiškiai, pranešimai spaudai ir straipsniai taip pat yra marketingo formos, naudojamos siekiant pritraukti potencialius klientus ir generuoti pardavimus. Kai kurios įmonės taip pat naudoja rekomendacinę rinkodarą, kai patenkinti klientai rekomenduoja kitus (dažnai už atlygį), kad padidintų verslo apimtis.

Socialinės žiniasklaidos platformų populiarėjimas padidino socialinės žiniasklaidos marketingo svarbą, įskaitant bendravimą su klientais socialinėje žiniasklaidoje, įtikinant juos sekti jūsų įmonę, partnerystę su socialinės žiniasklaidos įtakingais asmenimis per produktų talpinimą ar mokamą rėmimą ir mokėjimą už reklamą tokiose platformose kaip „Facebook“ ar „Instagram“. Pasirinktos reklamos rūšys priklausys nuo jūsų biudžeto, verslo tipo ir jūsų idealių klientų pageidavimų.

 

 

 


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

„Šilutės žinios” redakcija už komentarų turinį neatsako bei pasilieka teisę pašalinti netinkamus, pažeidžiančius įstatymus skaitytojų komentarus. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. Informuokite „Šilutės žinios” redakciją apie netinkamus komentarus.

Interneto platybėse – kokios grėsmės tyko prekių ženklų IN? Interneto platybėse – kokios grėsmės tyko prekių ženklų IN? 

  Prekių ženklų intelektinė nuosavybė (IN) – turtas, kuris šiais laikais neretai brangesnis ir svarbesnis už fizinę įmonės nuosavybę. » Daugiau

Žemės mokestį sumokėkime laiku – iki lapkričio 15 d. Žemės mokestį sumokėkime laiku – iki lapkričio 15 d. 

  Klaipėdos apskrities valstybinė mokesčių inspekcija (Klaipėdos AVMI) informuoja, kad privačios žemės savininkai, prisijungę prie Elektroninio deklaravimo sistemos (EDS), » Daugiau

„Verslo geno“ apdovanojimuose – šilutiškių triumfas „Verslo geno“ apdovanojimuose – šilutiškių triumfas 

  Rugsėjo 14-osios vakarą 7-ąjį kartą įvykę portalo Lrytas.lt „Verslo genas“ apdovanojimai buvo sėkmingi Pamario kraštui. Laimėtojus apdovanojimų ceremonijos » Daugiau

Išrinkti konkurso „Metų ūkis“ nugalėtojai Išrinkti konkurso „Metų ūkis“ nugalėtojai 

  Specialiai sudaryta komisija rugsėjį tradiciškai renka konkurso „Metų ūkis“ nugalėtojus. Taip, pasak Savivaldybės Kaimo reikalų skyriaus vedėjo Povilo » Daugiau

Uždirbk daugiau: teleportuok savo tinklapį į Google pirmąjį puslapį Uždirbk daugiau: teleportuok savo tinklapį į Google pirmąjį puslapį 

  Šiandien turbūt kiekvienas jauno verslo turėtojas susiduria su įvairiausiais iššūkiais – tokiais kaip finansavimas, produktų kūrimas, klientų pritraukimas. » Daugiau

Informacija apie paramą privačioms elektromobilių įkrovimo prieigoms įrengti Informacija apie paramą privačioms elektromobilių įkrovimo prieigoms įrengti 

  Jungtiniu projektu „Privačių elektromobilių įkrovimo prieigų įrengimas“ siekiama tiesiogiai spręsti privačių elektromobilių (toliau – EV) įkrovimo stotelių tinklo nepakankamumo problemą, » Daugiau

Krovinių gabenimas: kaip efektyviai gabenti krovinius, jei neturite tam reikalingos įrangos? Krovinių gabenimas: kaip efektyviai gabenti krovinius, jei neturite tam reikalingos įrangos? 

  Krovinių gabenimas yra būtina veikla, užtikrinanti efektyvų medžiagų ir produktų tiekimą įvairioms pramonės šakoms. Skirtingos medžiagos yra gabenamos » Daugiau

Šilutės verslininkams pristatytos paslaugos verslui Šilutės verslininkams pristatytos paslaugos verslui 

  Šilutės rajono savivaldybės didžiojoje posėdžių salėje kovo 1 d. vyko Pamario krašto verslininkams skirtas susitikimas su VšĮ „Inovacijų » Daugiau

Ką verta žinoti prieš pradedant nuosavą verslą? Ką verta žinoti prieš pradedant nuosavą verslą? 

  Nuosavą verslą pradeda vis didesnė dalis žmonių. Ne veltui, kone kiekvienas norime finansinės nepriklausomybės ir būti finansiškai saugūs. » Daugiau

Išlaidų mažinimo sprendimai verslui Išlaidų mažinimo sprendimai verslui 

  Ne paslaptis, kad dažnas verslas ieško sprendimų, ne tik kaip padidinti pelną, bet ir kaip sumažinti išlaidas. Taigi, » Daugiau

Naujienų paieška pagal datą
2024 m. vasario mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Sau    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829  

Adida papildai sportui