Šrifto dydis:
2021-09-22

Marketingo apibrėžimas



Rubrikose: Verslas

jj

 

Sėkmingos marketingo pagrindas – rasti tinkamą marketingo strategiją, įskaitant žinutę, laiką ir bendravimo būdą, kad pasiektumėte vartotojus ir padarytumėte jiems įtaką.

 

 

Marketingo apibrėžimas

 

 

Marketingas – tai procesas, kurio metu vartotojams aiškinama, kodėl jie turėtų rinktis jūsų produktą ar paslaugą, o ne konkurentų produktus ar paslaugas, ir yra įtikinamo bendravimo forma. Ją sudaro visi procesai, susiję su produkto ar paslaugos perdavimu iš jūsų įmonės vartotojui. Marketingas apima produkto ar paslaugos koncepcijos sukūrimą, nustatymą, kas gali jį įsigyti, reklamą ir judėjimą atitinkamais pardavimo kanalais. Yra trys pagrindiniai marketingo tikslai:

  • pritraukti tikslinės rinkos dėmesį
  • įtikinti vartotoją įsigyti jūsų produktą
  • Pasiūlyti vartotojui konkretų, mažai rizikingą veiksmą, kurį lengva atlikti

Jei jūsų verslo tikslas – parduoti daugiau produktų ar paslaugų, marketingas yra tai, kas padeda jums pasiekti šį tikslą. Viskas, ką naudojate bendraudami su savo klientais taip, kad įtikintumėte juos pirkti jūsų produktus ar paslaugas, yra marketingas, įskaitant reklamą, socialinę žiniasklaidą, kuponus, išpardavimus ir net tai, kaip rodomi produktai.

 

 

Keturi marketingo etapai

 

 

Įmonės turi pereiti kelis marketingo etapus, kad užtikrintų, jog jų produktai ar paslaugos būtų paruošti pardavimui.

Idėja: Marketingas prasideda tada, kai sukuriama produkto ar paslaugos idėja. Prieš pradėdami prekiauti produktu ar paslaugomis, turite nuspręsti, ką parduodate, kiek variantų yra, kaip jis bus supakuotas ir pateiktas vartotojams.

Tyrimai ir bandymai: Prieš paskelbdami savo idėją viešai, turėtumėte atlikti marketingo tyrimus ir bandymus. Marketingo skyriai paprastai naujų produktų koncepcijas išbando naudodamiesi tikslinėmis grupėmis ir apklausomis, kad nustatytų vartotojų susidomėjimą, patobulintų produktų idėjas ir nustatytų, kokią kainą nustatyti. Konkurentų tyrimai gali padėti nustatyti optimalią kainą ir sukurti idėjų, kaip pozicionuoti savo prekės ženklą esamoje rinkoje.

Reklama: Tyrimų metu surinkta informacija padės nustatyti marketingo strategiją ir sukurti reklamos kampaniją. Kampanijos gali apimti įvairias žiniasklaidos priemones, renginius, tiesioginę reklamą, mokamą partnerystę, ryšius su visuomene ir kt. Prieš pradėdami reklamos kampaniją, nustatykite konkrečius kriterijus, pagal kuriuos galėsite įvertinti tos reklamos kampanijos veiksmingumą.

Pardavimas: Nustatykite, kur ir kaip planuojate parduoti klientams. Pavyzdžiui, plataus vartojimo prekių bendrovės parduoda prekes didmenininkams, kurie jas parduoda mažmenininkams. Pramonės rinkoje pirkimo procesas yra ilgesnis ir jame dalyvauja daugiau sprendimus priimančių asmenų. Galite pardavinėti vietoje, šalyje ar net tarptautiniu mastu, o kai kurios įmonės savo produktus ar paslaugas parduoda tik internetu. Jūsų platinimo ir pardavimo kanalai turi įtakos tam, kas, kada ir kaip perka jūsų gaminius.

 

 

Reklamos tipai

 

 

Yra daugybė reklamos rūšių, kurias galite naudoti savo verslui reklamuoti, supažindinti klientus su savo produktais ir didinti pardavimus. Spaudos, radijo ir televizijos kampanijos yra reklamos rūšys, taip pat tiesioginis paštas, elektroninis paštas ir interneto marketingas. Jei turite interneto svetainę, ji turėtų būti optimizuota paieškai, kad klientai ją rastų naudodamiesi tokiomis paieškos sistemomis kaip „Google“, „Yahoo!“ ir „Bing“. Naujienlaiškiai, pranešimai spaudai ir straipsniai taip pat yra marketingo formos, naudojamos siekiant pritraukti potencialius klientus ir generuoti pardavimus. Kai kurios įmonės taip pat naudoja rekomendacinę rinkodarą, kai patenkinti klientai rekomenduoja kitus (dažnai už atlygį), kad padidintų verslo apimtis.

Socialinės žiniasklaidos platformų populiarėjimas padidino socialinės žiniasklaidos marketingo svarbą, įskaitant bendravimą su klientais socialinėje žiniasklaidoje, įtikinant juos sekti jūsų įmonę, partnerystę su socialinės žiniasklaidos įtakingais asmenimis per produktų talpinimą ar mokamą rėmimą ir mokėjimą už reklamą tokiose platformose kaip „Facebook“ ar „Instagram“. Pasirinktos reklamos rūšys priklausys nuo jūsų biudžeto, verslo tipo ir jūsų idealių klientų pageidavimų.

 

 

 


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

„Šilutės žinios” redakcija už komentarų turinį neatsako bei pasilieka teisę pašalinti netinkamus, pažeidžiančius įstatymus skaitytojų komentarus. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. Informuokite „Šilutės žinios” redakciją apie netinkamus komentarus.

Kaip pasirinkti tinkamą balso aktorių savo prekės ženklui? Kaip pasirinkti tinkamą balso aktorių savo prekės ženklui? 

  Reklama yra ne tik žodžiai ar gražūs vaizdai – tai visų pirma patirtis, kurią prekės ženklas perteikia vartotojui. » Daugiau

Ar Lietuva gali tapti tvaraus transporto lyderė? Ar Lietuva gali tapti tvaraus transporto lyderė? 

  Tvarumas tampa vis svarbesniu klausimu logistikos sektoriuje, ypač atsižvelgiant į Europos Sąjungos (ES) siekį iki 2050 m. sumažinti » Daugiau

Tiekimo grandinės valdymas nestabiliais laikais: kaip pasiruošti netikėtumams? Tiekimo grandinės valdymas nestabiliais laikais: kaip pasiruošti netikėtumams? 

  Tiekimo grandinė – tai sudėtingas, daugiaetapis procesas, kuris apjungia tiek žaliavų pirkimą, tiek gamybą, tiek logistiką ir prekių » Daugiau

Saulės parkų plėtros ribos ir galimybės Lietuvoje: kur dar turime potencialo? Saulės parkų plėtros ribos ir galimybės Lietuvoje: kur dar turime potencialo? 

  Lietuva – viena iš pirmaujančių Baltijos šalių pagal saulės energijos plėtrą. Per pastaruosius kelerius metus šalyje sparčiai daugėjo » Daugiau

Nematoma švara: kodėl sandėlių valymas – gyvybiškai svarbus logistikos grandyje? Nematoma švara: kodėl sandėlių valymas – gyvybiškai svarbus logistikos grandyje? 

  Logistikos pasaulyje dažniausiai kalbama apie laiką, maršrutus, automatizaciją ir efektyvumą. Sandėliai – tai tarsi didžiuliai organizmo plaučiai per » Daugiau

Ar verta rinktis debesijos pagrindu veikiančią sandėlio valdymo sistemą? Ar verta rinktis debesijos pagrindu veikiančią sandėlio valdymo sistemą? 

  Augant verslui ir didėjant logistikos grandinės sudėtingumui – įmonės vis dažniau ieško lankstesnių ir efektyvesnių sprendimų savo sandėlio » Daugiau

Plastikinės dėžės versle: kodėl jos nepakeičiamos logistikos ir sandėliavimo srityje? Plastikinės dėžės versle: kodėl jos nepakeičiamos logistikos ir sandėliavimo srityje? 

  Logistika ir sandėliavimas yra verslo stuburas – kuo efektyvesnė prekių transportavimo ir laikymo sistema, tuo mažesni kaštai ir » Daugiau

Paskolų automobiliams ABC: ką privalu žinoti 2025 metais Paskolų automobiliams ABC: ką privalu žinoti 2025 metais 

  Automobilio paskola – tai puiki galimybė įsigyti savo svajonių transporto priemonę, tačiau prieš pasirašant sutartį, svarbu atidžiai pasverti » Daugiau

Ar lengva siuntą pristatyti į Ameriką? Ar lengva siuntą pristatyti į Ameriką? 

  Amerika yra ta šalis, iš kurios į Lietuvą atkeliauja vis daugiau siuntų. Žinoma, tuo pačiu, daug siuntų vis » Daugiau

Kaip įmonės gali sumažinti logistikos išlaidas be kokybės praradimo? Kaip įmonės gali sumažinti logistikos išlaidas be kokybės praradimo? 

  Logistikos išlaidos sudaro tikrai gana reikšmingą dalį verslo veiklos kaštų, todėl daugelis įmonių ieško būdų – kaip jas » Daugiau

Naujienų paieška pagal datą
2025 m. birželio mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Geg    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30