Šrifto dydis:
2012-11-28

Informaciją elektros tiekimo klausimais SMS žinutėmis gauna 70 proc. LESTO klientų



Rubrikose: Verslas  Žymos:

 

Nuotrauka Gintaro Radzevičiaus

 

Lietuvos elektros skirstomųjų tinklų operatorius AB LESTO klientams siūlo svarbią aktualią informaciją elektros energijos tiekimo klausimais gauti SMS žinute arba elektroniniu paštu – tereikia atnaujinti kontaktinius duomenis. Klientai įvertina nemokamos paslaugos patogumą – savo kontaktinį telefono numerį LESTO patikėjo apie 70 proc. klientų.

 

Klientai, atnaujinę kontaktinius duomenis, aktualią informaciją gauna nemokamai ir gali būti tikri, kad reikiama informacija juos pasieks laiku. Tai ypač svarbu, kuomet planuojami laikini elektros tiekimo sustabdymai dėl tinklo remonto darbų, pasikeičia elektros energijos kainos, LESTO teikia svarbią informaciją apie paslaugas. Naujiems vartotojams LESTO nuotoliniu būdu pateikia svarbią informaciją apie projekto eigą, pvz., kuomet reikia pasirašyti sutartis ar atsiimti dokumentus.

Atnaujinti kontaktinius duomenis klientai gali interneto savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt, paskambinę telefonu 1802 ar atvykę į klientų aptarnavimo centrą. Aktualią informaciją klientai gali rasti LESTO internetinėje svetainėje www.lesto.lt.

 

„Klientai įvertina individualaus informavimo naudą – dauguma klientų pasitiki LESTO ir, patikėję savo kontaktinį mobiliojo telefono numerį, SMS žinutėmis gauna informaciją apie paslaugas, tarifų pasikeitimus, planuojamus elektros energijos tiekimo nutraukimus ar kitus aktualius pranešimus. Elektroninio pašto naudojimas tarp klientų taip pat auga ir čia daugiau perspektyvų matome ateityje, kuomet vis daugiau vartotojų renkasi modernius atsiskaitymo būdus ir elektronines sąskaitas“, – teigia Skirmantas Šmuilys, AB LESTO Šilutės klientų aptarnavimo centro vadovas.

 

Nuotolinio aptarnavimo kanalų plėtra leis klientams SMS žinute teikti dar daugiau aktualios informacijos apie mokėjimus, avarinius gedimus. Jau dabar LESTO nauji vartotojai informuojami, kada būna parengtos techninės sąlygos, sutartys ar kiti dokumentai, o esami vartotojai, anot S. Šmuilio, gali tikėtis, kad informacija juos pasieks proaktyviai, dėl to nereikės informacijos ieškotis patiems.

 

2011 m. pradžioje, kuomet po skirstomųjų elektros tinklų bendrovių reorganizavimo sujungimo būdu veiklą pradėjo AB LESTO, bendrovė teturėjo 7 proc. privačių klientų kontaktinius mobiliojo telefono numerius ir 5 proc. klientų elektroninio pašto adresus. 2012 m. rugsėjo pradžioje LESTO savo kontaktinius telefono numerius buvo patikėję jau 70 proc. privačių klientų, o elektroninio pašto adresus – 21 proc. klientų.

 

Dauguma verslo klientų LESTO jau yra pateikę savo elektroninio pašto adresus – tokiu būdu informaciją gauna 88 proc. LESTO verslo klientų, 95% verslo klientų informacija pasiekia ir SMS žinutėmis.

 

Pasak klientų aptarnavimo centro vadovo, šiuo metu Šilutės r. ir mieste pagal seniūnijas yra toks preliminarus privačių vartotojų, kurių mobilaus telefono numerio ir elektroninio pašto adreso AB LESTO neturi duomenų bazėje, skaičius:

 

1. Šilutės mieste –                                     ~2000 vartotojų;

2. Šilutės seniūnijoje –                              ~700 vartotojų;

3. Saugų seniūnijoje –                               ~600 vartotojų;

4. Vainuto seniūnijoje –                           ~500 vartotojų;

5. Juknaič6. ių seniūnijoje-                          ~500 vartotojų;

7. Švėkšnos seniūnijoje –                         ~400 vartotojų;

8. Gardamo seniūnijoje –                         ~400 vartotojų;

9. Žemaič10. ių Naumiesč11. io seniūnijoje – ~400 vartotojų.

12. Kintų seniūnijoje –                                ~350 vartotojų;

13. Rusnės seniūnijoje –                             ~300 vartotojų.

 

 

„Aktuali informacija pateikta klientui SMS žinutėmis ir elektroniniais laiškais sutaupo klientų laiką – jiems nebereikia gaišti laiko ir rūpintis dėl svarbios informacijos, tiksli informacija klientui pateikiama asmeniškai, atsižvelgiant į jam svarbią situaciją. Bendrovė vertina elektros vartotojų interesus ir poreikius bei toliau kuria modernias, šiuolaikiškas paslaugas, diegia efektyvius sprendimus“, – teigia S. Šmuilys.

 


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

„Šilutės žinios” redakcija už komentarų turinį neatsako bei pasilieka teisę pašalinti netinkamus, pažeidžiančius įstatymus skaitytojų komentarus. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. Informuokite „Šilutės žinios” redakciją apie netinkamus komentarus.

Ar verta samdyti buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančią įmonę ar labiau verta turėti savo nuosavą buhalterinės apskaitos specialistą? Ar verta samdyti buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančią įmonę ar labiau verta turėti savo nuosavą buhalterinės apskaitos specialistą? 

  Buhalterinė apskaita – tai darbas arba paslauga, aktuali visoms veikiančioms įmonėms,  įstaigoms ir individualiai veikiantiems asmenims. Buhalterinė apskaita » Daugiau

Krautuvai – pagalba kiekvienam verslui Krautuvai – pagalba kiekvienam verslui 

  Šiais laikais verslai puikiai suvokia – kiek jiems kainuoja netinkamai atliktas darbas ir tuo pačiu laikas, kurį galima » Daugiau

MB – patraukli verslo forma? Konsultuoja buhalteris MB – patraukli verslo forma? Konsultuoja buhalteris 

  Mažoji bendrija yra viena patraukliausių verslo formų, kuri suteikia galimybę ne tik vydyti veiklą, tačiau taip pat ir » Daugiau

Homogenizatorius – svarbiausia maisto pramonės įranga? Homogenizatorius – svarbiausia maisto pramonės įranga? 

  Maisto pramonė visada bus naši, ji visada turės darbo, galiausiai, ji garantuos, jog kiekvienas, kuris nori uždirbti – » Daugiau

Nuo penktadienio „Lidl“ įleis pirkėjus tik su galimybių pasu Nuo penktadienio „Lidl“ įleis pirkėjus tik su galimybių pasu 

  Prekybos tinklas „Lidl“ visose tinklo parduotuvėse Lietuvoje nuo šio penktadienio aptarnaus tik galimybių pasą turinčius pirkėjus. Sprendimas priimtas » Daugiau

Kaip pasirūpinti savo saugumu darbe? Kaip pasirūpinti savo saugumu darbe? 

  Kaip kiekvienas žinome, saugumas darbe yra svarbus ir tikrai kiekvienas jame privalome jaustis saugiai ir užtikrintai. Visiškai nesvarbu, » Daugiau

Marketingo apibrėžimas Marketingo apibrėžimas 

  Sėkmingos marketingo pagrindas – rasti tinkamą marketingo strategiją, įskaitant žinutę, laiką ir bendravimo būdą, kad pasiektumėte vartotojus ir » Daugiau

VMI klientus aptarnauja įprasta tvarka VMI klientus aptarnauja įprasta tvarka 

  Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, kad klientai aptarnaujami įprasta tvarka – atvykstant „gyvų“ konsultacijų galimybių pasas » Daugiau

Nuo liepos 1 d. atveriami VMI gyventojų aptarnavimo padaliniai Nuo liepos 1 d. atveriami VMI gyventojų aptarnavimo padaliniai 

  Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, kad nuo liepos 1 d. gyventojams atveriami visi, Lietuvos Respublikos Vyriausybės » Daugiau

Planuojamas nekilnojamojo turto pardavimas? Štai, kokios paslaugos atneštų daug naudos Planuojamas nekilnojamojo turto pardavimas? Štai, kokios paslaugos atneštų daug naudos 

  Kiekvieno žmogaus gyvenime įvyksta įvairių pasikeitimų ir ypač dažnu iš jų tampa sprendimas parduoti turimus namus. Taigi, jei » Daugiau

Naujienų paieška pagal datą
2021 m. gruodžio mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Lap    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Adida papildai sportui