Informaciją elektros tiekimo klausimais SMS žinutėmis gauna 70 proc. LESTO klientų
Rubrikose: Verslas Žymos: Elektra
Lietuvos elektros skirstomųjų tinklų operatorius AB LESTO klientams siūlo svarbią aktualią informaciją elektros energijos tiekimo klausimais gauti SMS žinute arba elektroniniu paštu – tereikia atnaujinti kontaktinius duomenis. Klientai įvertina nemokamos paslaugos patogumą – savo kontaktinį telefono numerį LESTO patikėjo apie 70 proc. klientų.
Klientai, atnaujinę kontaktinius duomenis, aktualią informaciją gauna nemokamai ir gali būti tikri, kad reikiama informacija juos pasieks laiku. Tai ypač svarbu, kuomet planuojami laikini elektros tiekimo sustabdymai dėl tinklo remonto darbų, pasikeičia elektros energijos kainos, LESTO teikia svarbią informaciją apie paslaugas. Naujiems vartotojams LESTO nuotoliniu būdu pateikia svarbią informaciją apie projekto eigą, pvz., kuomet reikia pasirašyti sutartis ar atsiimti dokumentus.
Atnaujinti kontaktinius duomenis klientai gali interneto savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt, paskambinę telefonu 1802 ar atvykę į klientų aptarnavimo centrą. Aktualią informaciją klientai gali rasti LESTO internetinėje svetainėje www.lesto.lt.
„Klientai įvertina individualaus informavimo naudą – dauguma klientų pasitiki LESTO ir, patikėję savo kontaktinį mobiliojo telefono numerį, SMS žinutėmis gauna informaciją apie paslaugas, tarifų pasikeitimus, planuojamus elektros energijos tiekimo nutraukimus ar kitus aktualius pranešimus. Elektroninio pašto naudojimas tarp klientų taip pat auga ir čia daugiau perspektyvų matome ateityje, kuomet vis daugiau vartotojų renkasi modernius atsiskaitymo būdus ir elektronines sąskaitas“, – teigia Skirmantas Šmuilys, AB LESTO Šilutės klientų aptarnavimo centro vadovas.
Nuotolinio aptarnavimo kanalų plėtra leis klientams SMS žinute teikti dar daugiau aktualios informacijos apie mokėjimus, avarinius gedimus. Jau dabar LESTO nauji vartotojai informuojami, kada būna parengtos techninės sąlygos, sutartys ar kiti dokumentai, o esami vartotojai, anot S. Šmuilio, gali tikėtis, kad informacija juos pasieks proaktyviai, dėl to nereikės informacijos ieškotis patiems.
2011 m. pradžioje, kuomet po skirstomųjų elektros tinklų bendrovių reorganizavimo sujungimo būdu veiklą pradėjo AB LESTO, bendrovė teturėjo 7 proc. privačių klientų kontaktinius mobiliojo telefono numerius ir 5 proc. klientų elektroninio pašto adresus. 2012 m. rugsėjo pradžioje LESTO savo kontaktinius telefono numerius buvo patikėję jau 70 proc. privačių klientų, o elektroninio pašto adresus – 21 proc. klientų.
Dauguma verslo klientų LESTO jau yra pateikę savo elektroninio pašto adresus – tokiu būdu informaciją gauna 88 proc. LESTO verslo klientų, 95% verslo klientų informacija pasiekia ir SMS žinutėmis.
Pasak klientų aptarnavimo centro vadovo, šiuo metu Šilutės r. ir mieste pagal seniūnijas yra toks preliminarus privačių vartotojų, kurių mobilaus telefono numerio ir elektroninio pašto adreso AB LESTO neturi duomenų bazėje, skaičius:
1. Šilutės mieste – ~2000 vartotojų;
2. Šilutės seniūnijoje – ~700 vartotojų;
3. Saugų seniūnijoje – ~600 vartotojų;
4. Vainuto seniūnijoje – ~500 vartotojų;
5. Juknaič6. ių seniūnijoje- ~500 vartotojų;
7. Švėkšnos seniūnijoje – ~400 vartotojų;
8. Gardamo seniūnijoje – ~400 vartotojų;
9. Žemaič10. ių Naumiesč11. io seniūnijoje – ~400 vartotojų.
12. Kintų seniūnijoje – ~350 vartotojų;
13. Rusnės seniūnijoje – ~300 vartotojų.
„Aktuali informacija pateikta klientui SMS žinutėmis ir elektroniniais laiškais sutaupo klientų laiką – jiems nebereikia gaišti laiko ir rūpintis dėl svarbios informacijos, tiksli informacija klientui pateikiama asmeniškai, atsižvelgiant į jam svarbią situaciją. Bendrovė vertina elektros vartotojų interesus ir poreikius bei toliau kuria modernias, šiuolaikiškas paslaugas, diegia efektyvius sprendimus“, – teigia S. Šmuilys.
Šilutės rajono savivaldybė tęsia ilgametę ir gražią tradiciją – pagerbti Pamario krašto verslo bendruomenę už reikšmingą indėlį į » Daugiau
Pirmaujanti Baltijos šalių oro linijų bendrovė „airBaltic“ ir toliau savo „Airbus A220-300“ lėktuvus vadina Baltijos šalių miestų ir » Daugiau
Вильнюс — город в движении: переезды между районами, ремонт в старом фонде, студенческие семестры за границей, рост онлайн-торговли » Daugiau
Jau antrą sezoną įsibėgėja lietuviško derliaus logistika Nemunu maršrutu Jurbarkas–Klaipėda. Vidaus vandens kelių direkcija rugpjūčio 20 d. į » Daugiau
Mažosios bendrijos (MB) steigimas – populiarus pasirinkimas pradedantiesiems verslininkams Lietuvoje. MB yra lanksti smulkaus verslo forma, nereikalaujanti įstatinio » Daugiau
Palanga Airport, nestled on Lithuania’s stunning Baltic coast, is a small but bustling hub that serves as a » Daugiau
Griovimas seniai nebėra vien sunkios plieninės kūjo sūpynės – šiandien tai preciziškas inžinerinis procesas, kuriame dera struktūrinė diagnostika, » Daugiau
Naudotų sunkvežimių rinka Lietuvoje ir visoje Europoje išlieka ypač aktyvi. Dėl didelių naujų vilkikų kainų, ilgo pristatymo laikotarpio » Daugiau
Reklama yra ne tik žodžiai ar gražūs vaizdai – tai visų pirma patirtis, kurią prekės ženklas perteikia vartotojui. » Daugiau
Tvarumas tampa vis svarbesniu klausimu logistikos sektoriuje, ypač atsižvelgiant į Europos Sąjungos (ES) siekį iki 2050 m. sumažinti » Daugiau





Parašykite komentarą