Šrifto dydis:
2017-05-30

Kaip vasarą pasirūpinti savo oda namų sąlygomis?



Rubrikose: Sveikata

 

Justina Petrulionytė, klinikos "Grožio pasaulis" estetinės medicinos specialistė

Justina Petrulionytė, klinikos „Grožio pasaulis“ estetinės medicinos specialistė

 

Šiltasis metų sezonas turi daug privalumų – ilgesnės dienos, daugiau laiko praleidžiama gryname ore, maudynės ežeruose, galų gale – atostogos. Vis dėlto, veido ir kūno odai vasara dažnai tampa tikru išbandymu –nuolatos veikiama tiesioginiais saulės spinduliais, daugiau prakaituoja, negauna pakankamai drėgmės. Anotestetinės medicinos specialistės Justinos Petrulionytės, dažniausiai daromos klaidos odos atžvilgiu – per ilgas buvimas saulėje, ypač be apsauginio kremo, netinkamai parinkta kosmetika, nepakankamas miegas ar miegas su makiažu. Visa tai turi poveikį odai, tad ja reikėtų pasirūpinti nedelsiant.

 

„Norint turėti sveiką ir gražią odą, ja reikia rūpintis visais metų laikais. Vis dėlto, vasarą, kai atsipalaiduojame, daugiau laiko praleidžiame gryname ore, paplūdimiuose, dažnai pamirštame tinkamai savimi pasirūpinti. Visada siūlau vadovautis taisykle: sveiki įpročiai + taisyklinga, nuosekli odos priežiūra namuose + reguliari profesionalių estetinės medicinos specialistų priežiūra. To tikrai pakanka,“ – teigia projekto „Birutė Efektas“ specialistė J. Petrulionytė.

 

Klinikos„Grožio pasaulis“ specialistė dalijasi patarimais, kaip pasirūpinti savo oda ir džiaugtis puikiais rezultatais visus metus.
Vasarą koreguokite savo įpročius

 

Šiltuoju metų laiku oda linkusi daugiau riebaluotis, greitai užsiteršti, todėl jai būtina speciali priežiūra. Ryte ir vakare naudokite švelnias, be alkoholio odos valymo priemones.

 

Rytais naudokite serumą ir odos drėkiklį, turintį saulės apsaugą su ne mažiau SPF 30. Nakčiai naudokite drėkinančias, maitinančias, antioksidacinį poveikį turinčias priemones.Jeigu oda linkusi į spuogus, produktai turi drėkinti, veikti priešuždegimiškai ir reguliuoti riebalų sekreciją.Bent kartą per savaitę odą nušveiskite bei naudokite drėkinamąsias kaukes. Žinoma, visais atvejais, pasirenkant odos priežiūros priemones būtina atsižvelgti į jos būklę ir jautrumą.

 

Svarbu nepamiršti, kad kremai veikia tik paviršinį odos sluoksnį, todėl vien jų nepakanka. Reguliariai apsilankykite pas savo grožio specialistą, atlikite veido odos valymą, individualiai parinktas drėkinamąsias veido ir kūno procedūras, tokias kaip elektroporacija, kaukių terapija, aparatinės kūno procedūros, masažai ir įvyniojimai.

 

Nepamirškite vasaros metu koreguoti ir savo įpročius – prakaituojant pašalinama daug vandens, su juo – ir mineralinių medžiagų, tad stenkitės gerti jo kuo daugiau, ypač – mineralinio.

 

Apsauginis kremas nuo saulės – būtinas

 

Vasarą didžiausias odos priešas yra saulė, todėl būtina rinktis kremus,apsaugančius odą nuo UV spindulių. Taip pat nepatartina degintis be apsauginio kremo, kurį reikėtų parinkti pagal odos tipą:

 

  • I tipas. Oda ypač šviesi, strazdanota, plaukai šviesūs, akys mėlynos. Oda jautri saulės spinduliams. Deginantis beveik niekada neįdega, tik nudega. Rekomenduojamas SPF nuo 25.
  • II tipas. Oda šviesi, plaukai pilkšvi. Deginantis iš pradžių oda parausta, vėliau įgauna bronzinį įdegį. Rekomenduojamas SPF nuo 25. Šis odos tipas Lietuvoje dažniausias.
  • III tipas. Oda tamsesnė, plaukai rusvi ar rudi, akys tamsesnio atspalvio.Deginantis oda šiek tiek parausta, įdegis rudas. Saulėje nudegama retai. Rekomenduojamas SPF 15-25.
  • IV tipas. Oda, plaukai ir akys tamsūs. Įdega greitai, oda paruduoja. Beveik niekada nenudega. Rekomenduojamas SPF 10-20.

 

Pavasarį bei vasaros pradžioje pasisaugokite ir naudokite priemones su SPF 30-50. Vėliau, kai oda pripras prie saulės, galima rinktis priemones pagal odos tipą. Saugiausias laikas degintis – iki 10 val. ryto ir po 16 val. Pirmą kartą degintis reikėtų apie 15-20 min., palaipsniui ilginant buvimo atviroje saulėje laiką iki 1 valandos. Neapsigaukite – net jei saulė slepiasi už debesų ar pučia žvarbesnis vėjas, jūs vis tiek galite nudegti. Deginantis nepamirškite galvos apdangalo, apsauginių akinių nuo saulės. Būtinai įsitikinkite, kad jūsų veido kreme nėra rūgščių, retinoidų. Naudojant šiuos kremus, degintis draudžiama. Priešingu atveju veide atsiras pigmentinių dėmių.

Kūno odą stangrinkite namuose

 

Veido ir kūno oda galima pasirūpinti ir namuose, naudojant minimalias priemones. Tai ypač svarbu vasarą, kai oda veikiama saulės, vėjo ir drėgmės. Siūlau keletą savo mėgstamų receptų:

 

  • Kontrastinis dušas. Iš pradžių šilto, paskui šalto vandens srovę pilkite ant kūno. Procedūra turi dvigubą naudą – ne tik gražina odą, bet ir grūdina. Puikiai tinka žmonėms, kuriems sunku pabusti rytais.
  • Kūno masažas šiurkščia kempine. Atliekamas sukamaisiais masažiniais judesiais. Stipriau masažuojama pagal laikrodžio rodyklę, o prieš laikrodžio rodyklę – tik lengvas paglostymas. Pradėkite nuo pėdų ir palaipsniui kilkite į viršų.Daugiau dėmesio skirkite probleminėms kūno zonoms. Tik nepersistenkite – per stipriai trindami galite pažeisti odą.
  • Eterinių aliejų savimasažas. Natūralų citrinos, kipariso, kedrų ar greipfruto eterinį aliejų praskieskite vandeniu ir atlikite klasikinio masažo judesius – glostykite, trinkite, maigykite. Judesius atlikite limfos judėjimo kryptimi: rankas masažuokite nuo pirštų iki pažastų, kojas– nuo pėdų iki kirkšnies, pilvą – sukamais judesiais pagal laikrodžio rodyklę, nugarą – nuo stuburo į šonus, kaklą – nuo viršaus į apačią, galvą– nuo viršugalvio iki smilkinių.
  • Kūno šveitimas. Odą šveisti kartą per savaitę labai svarbu – taip ji natūraliai skatinama atsinaujinti, stabdomi senėjimo procesai. Šveisti galima lengvai namuose pasigaminamomis priemonėmis. Puikiai tinka kavos tirščiai, sumaišyti su natūraliu medumi, arba ekologiškas aliejus, sumaišytas su druska,valgomąja soda ar cukrumi.
  • Kūno įvyniojimas. Norint pasiekti geresnių rezultatų, iškart po kūno šveitimo galima atlikti 20-30 min. trukmės įvyniojimą. Procedūrai naudokite plėvelę, šiltą apklotą ir pačių paruoštą kavos tirščių bei natūralaus medaus mišinį. Po įvyniojimo tepkite kūną maitinančiu kremu.
  • Sveikatinančios vonios. Į šilto vandens vonią įberkite jūros druskos,beržų lapų ar įlašinkite keletą lašų tonizuojančio eterinio aliejaus. Pagulėkite vonioje apie 15-20 min.Tokia vonia galima pasilepinti kartą per savaitę.

 

Apie projektą „Birutė Efektas“

 

Projektas yra skirtas įkvėpti ir paskatinti lietuvius įgyvendinti teigiamus pokyčius savo kasdieniniame gyvenime. Kad pokyčius būtų lengviau įgyvendinti, projekte dalyvauja ekspertai, kurių įžvalgos padės siekti savo efekto mąstyme, fiziniame aktyvume bei mityboje. Sveikos mitybos patarimais dalijasi Deimantė Rapalytė, pozityvaus mąstymo – kūno psichoterapeutė Rasa Mažionienė. 4 savaičių sporto programą sukūrė „My Hero!” treneriai Ignas Bakėjus ir Alanas Dzeranovas.

 

Projektą remia „Laura Daili“, „MyHero!“, „Nutriless“, „Vytautas Mineral SPA“, „Reebok“ ir klinika „Grožio pasaulis“.

Daugiau informacijos www.birute.lt

 

 

 

Myliu Silute

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

„Šilutės žinios” redakcija už komentarų turinį neatsako bei pasilieka teisę pašalinti netinkamus, pažeidžiančius įstatymus skaitytojų komentarus. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. Informuokite „Šilutės žinios” redakciją apie netinkamus komentarus.

Sveikos gyvensenos įpročių ugdymo pamoka kartu su kraštiečiu prof. Algimantu Mečislovu Olšausku Sveikos gyvensenos įpročių ugdymo pamoka kartu su kraštiečiu prof. Algimantu Mečislovu Olšausku 

  Balandžio 18 dieną Šilutės F. Bajoraičio viešoji biblioteka pakvietė šilutiškius į susitikimą su Klaipėdos universiteto profesoriumi, biologinės medicinos » Daugiau

Skelbiama gripo epidemijos pabaiga Skelbiama gripo epidemijos pabaiga 

  Šilutės r. savivaldybė informuoja, kad šių metų 12-ąją savaitę Šilutės rajono savivaldybėje sergamumo gripu ir ūminėmis viršutinių kvėpavimo » Daugiau

Gydytoja artritą įveikė grikiais ir badavimu Gydytoja artritą įveikė grikiais ir badavimu 

  30 dienų trunkantis „Grikių iššūkis“, inicijuotas 86 m. chemijos mokslų daktarės Ksaveros Vaištarienės jau pritraukė daugiau kaip 17000 » Daugiau

Euroline 216 specifinių IgG rinkinys Euroline 216 specifinių IgG rinkinys 

  Ką vertėtų žinoti apie EUROLINE 216 produktų tyrimą? Į paletę įeina 216 maisto produktų ir priedų. Atliekamas iš » Daugiau

LAKTOZĖS NETOLERAVIMĄ LEMIANČIO GENETINIO FAKTORIAUS NUSTATYMAS LAKTOZĖS NETOLERAVIMĄ LEMIANČIO GENETINIO FAKTORIAUS NUSTATYMAS 

  Laktozės netoleravimas – nesugebėjimas suskaidyti laktozės – cukraus, esančio žinduolių piene ir pieno produktuose. Dažniausia netoleravimo priežastis – » Daugiau

ALERGIJA AR  MAISTO NETOLERAVIMAS? ALERGIJA AR MAISTO NETOLERAVIMAS? 

  Daugumai žmonių  bent kartą gyvenime maisto produktai sukelia tam tikrų nepageidaujamų reakcijų.    Ūmios   imuninės kilmės  reakcijos į tam » Daugiau

Šilutės ligoninės chirugas Paulius Vaitiekūnas – šiuolaikiškas požiūris ir atsidavimas žmonėms Šilutės ligoninės chirugas Paulius Vaitiekūnas – šiuolaikiškas požiūris ir atsidavimas žmonėms (1)

  Vis jaunėjantis Šilutės ligoninės kolektyvas savo darbu džiugina ne tik kolegas, bet ir pacientus. Susipažinkite su Šilutės ligoninės » Daugiau

Šventes pasitiko atsinaujinęs Šilutės ligoninės Vaikų ligų skyrius Šventes pasitiko atsinaujinęs Šilutės ligoninės Vaikų ligų skyrius 

  Šilutės ligoninės Vaikų ligų skyriaus mažieji ligoniukai gydomi atsinaujinusiame skyriuje. Prie6 pat Naujuosius metus buvo užbaigti visi remonto » Daugiau

Medea klinikos informacija gyventojams Medea klinikos informacija gyventojams 

  Mus rasite – Gluosnių g. 4, Šilutė.     ARTIMIAUSIU METU  MEDEA KLINIKOJE DIRBS  ŠIE GYDYTOJAI   PRANEŠIMAS » Daugiau

Gyventojų dėmesiui: Pasitikrinkite vitamino D kiekį kraujuje pigiau Gyventojų dėmesiui: Pasitikrinkite vitamino D kiekį kraujuje pigiau 

  Šilutės „Medea klinika“ kartu su laboratorija SYNLAB skelbia akciją ir kviečia gyventojus pasitikrinti dėl vitamino D . Tyrimo » Daugiau

Medea klinika
Adida papildai sportui
Medea klinika

Naujienų paieška pagal datą
2018 m. balandžio mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Kov    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30