Šrifto dydis:
2013-05-22

Kad diena būtų žvali: 7 patarimai pusryčiaujantiems


Autorius: RsV agentūra AD VERUM
Rubrikose: Sveikata  Žymos:

 

Nuotrauka Arimex bendrovės

 

Mitybos specialistai nuolat pabrėžia – pusryčius būtina valgyti kasdien. Jų nuomone, net ir vėlavimas į lėktuvą negali būti priežastis nepusryčiauti, mat pusryčiai yra svarbiausias energijos šaltinis visai dienai. Tačiau tik tokie, kuriuose gausu baltymų, angliavandenių, vitaminų ir mineralų turinčių maisto produktų. Juk ne veltui mūsų liaudies išmintis byloja – pusryčius pavalgyk kaip karalius, pietus – kaip princas, vakarienę – kaip skurdžius.

 

„Pastaruoju metu pastebime augantį riešutų ir džiovintų vaisių poreikį. Vartotojų apklausos atskleidžia, jog žmonės riešutus ir džiovintus vaisius vis dažniau renkasi pusryčiams, – pastebi bendrovės „Arimex“ vadovas Arnas Jurskis. – Ant lietuvių pusryčių stalų vis dažniau atsiranda natūralesnių ir sveikesnių produktų, tokių kaip dribsniai, žalieji kokteiliai, natūralios košes. Jų pagardu tampa įvairių rūšių riešutai, sėklos ar džiovinti vaisiai“.

 

Keletas idėjų sveikiems ir sotiems pusryčių patiekalams paruošti:

 

  • Dubenėlį natūralių grikių, ryžių ar kukurūzų košės pagardinkite medumi, sauja lazdyno ar anakardžių riešutų bei džiovintais vaisiais. Energija visai dienai – garantuota.
  • Jei mėgstate tik avižinius dribsnius, savo racioną galite papildyti migdolų, bertoletijų riešutais, kokoso drožlėmis, moliūgų sėklomis ar lukštentomis saulėgrąžomis.
  • Įprastą jogurtą galima keisti migdoliniu kokteiliu: per naktį pamirkytus migdolų riešutus sumaišykite su stikline vandens, sutrinkite trintuvu. Gautą „pieną“ perkoškite, supilkite atgal į trintuvą ir dar kartą sutrinkite su 3 datulėmis, puse arbatinio šaukštelio cinamono ir 5-8 šviežių mėtų lapeliais. Sotu, neapsunkina skrandžio ir gausu vitaminų bei mineralų.
  • Nuluptas obuolys, keli gabalėliai sūrio ir ketvirtis puodelio graikinių riešutų – puikus, sveikas pasirinkimas skubantiems.
  • Sėkmingos dienos pradžiai gali pasitarnauti ir bananinis kokteilis: sutrinkite smulkintuvu du bananus, šaukštą vandenyje mirkytų žemės riešutų, dvi stiklines kefyro, ir ketvirtį arbatinio šaukštelio cinamono.
  • Šviežių vaisių salotos su obuoliu, bananu, apelsinu, kriauše, uogomis, beskoniu jogurtu ir sauja anakardžių riešutų bei lukštentų saulėgrąžų – skanu, sveika ir energinga.
  • Vis dėlto neįsivaizduojate savo pusryčių be sumuštinių? Mitybos specialistai daro jiems išimtį: naudokite liesesnę mėsą (paukštieną, žvėrieną ar jautiena), šviežias daržoves, avokadus, o sumuštinių pagrindui rinkitės tamsią rupią duoną. Pačius sumuštinius pagardinkite moliūgų sėklomis ir skrudintais lazdynų, kedrų ar graikiniais riešutais. Toks sumuštinis ne tik suteiks žvalumo, skatins protinę veiklą, bet ir stiprins imunitetą.

 


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

„Šilutės žinios” redakcija už komentarų turinį neatsako bei pasilieka teisę pašalinti netinkamus, pažeidžiančius įstatymus skaitytojų komentarus. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. Informuokite „Šilutės žinios” redakciją apie netinkamus komentarus.

Priėmimo – skubios pagalbos paslaugos teikiamos atnaujintose patalpose Priėmimo – skubios pagalbos paslaugos teikiamos atnaujintose patalpose 

  Šilutės ligoninėje – ilgai laukti pokyčiai: liepos pradžioje duris atvėrė atnaujintas Priėmimo – skubios pagalbos skyrius. 24 valandas » Daugiau

„Novavax“ vakcina jau gali būti skiepijami vaikai nuo 12 metų amžiaus „Novavax“ vakcina jau gali būti skiepijami vaikai nuo 12 metų amžiaus 

  Atsižvelgdama į Europos vaistų agentūros (EMA) rekomendaciją, Europos Komisija pakeitė COVID-19 vakcinos „Novavax“ (gamintojas „Nuvaxovid“) registracijos sąlygas ir » Daugiau

Kardiologo pagalba Jūsų širdžiai Kardiologo pagalba Jūsų širdžiai 

  Širdis yra stipriausias žmogaus kūno organas, kuris suteikia galimybę ne tik mums gyventi, tačiau juokaujama, kad taip pat » Daugiau

Kaip išvengti ausų ir nosies ligų? Kaip išvengti ausų ir nosies ligų? 

  Nors šiuo metu už lango yra vasara ir daugelis ligų mus aplanko rečiau, tačiau ruduo – ne už » Daugiau

Kiek kainuoja odontologijos paslaugos ir kaip sutaupyti? Kiek kainuoja odontologijos paslaugos ir kaip sutaupyti? 

  Sveika ir graži šypsena, galima sakyti, kad yra tas pats. Tik tas žmogus, kuris savo burnos ertmei skiria » Daugiau

Ar ultragarsiniai tyrimai – daro neigiamą įtaką žmogaus sveikatai? Ar ultragarsiniai tyrimai – daro neigiamą įtaką žmogaus sveikatai? 

  Jeigu turite problemų su sveikata – reikia kuo greičiau ieškoti pagalbos. Juk šiuo metu yra labai daug klinikų » Daugiau

SAM: laukta žinia pacientams – receptinius vaistus jau galima įsigyti internetu SAM: laukta žinia pacientams – receptinius vaistus jau galima įsigyti internetu 

  Receptinius vaistus ir kompensuojamąsias medicinos pagalbos priemones (MPP) su elektroniniais receptais jau galima įsigyti internetu – startavo tam » Daugiau

Geresnių sveikatos paslaugų sulauksime jau netrukus Geresnių sveikatos paslaugų sulauksime jau netrukus 

  Seimui pritarus sveikatos reformai per artimiausius penkerius metus sveikatos sistemą sustiprins daug naujovių: nuo naujų gydytojų etatų iki » Daugiau

Kaip pasirūpinti savo kraujagyslėmis? Kaip pasirūpinti savo kraujagyslėmis? (1)

  Kuo daugiau dėmesio savo kūnui žmogus skirs – tuo jis gali būti tikresnis, kad ligos nebus jo kasdienis » Daugiau

Biorevitalizacija – odos atgaivinimas Biorevitalizacija – odos atgaivinimas 

  Graži oda žmogui suteikia kur kas daugiau pasitikėjimo, tad natūralu, kad daugelis skiria labai daug dėmesio kasdien savo » Daugiau

Naujienų paieška pagal datą
2022 m. rugpjūčio mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Lie    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Adida papildai sportui